تاریخ انتشار: 1396/04/14 10:06
کد خبر: 198467

برای برانکو و تیمش دست بزنید؛ نکته ای که پرسپولیسی ها به فوتبال ایران یادآوری کردند!

قرمزهای تهران با اقدام به جای خود، نکته مهمی را به فوتبال ایران یادآوری کردند.
برای برانکو و تیمش دست بزنید؛ نکته ای که پرسپولیسی ها به فوتبال ایران یادآوری کردند!

تیم پرسپولیس روز گذشته به مصاف امیدهای خودش رفت و موفق شد با نتیجه پرگل پیروز این مسابقه باشد. سوای نتیجه بازی، این مسابقه نکات ریز و درشت زیادی داشت که کمتر مورد توجه قرار گرفت.

یکی از این نکات که اتفاقا باید بیشتر به آن پرداخت، رنگ پیراهن دوتیم بود. مردان برانکو در این مسابقه از پیراهن دوم خود که به رنگ سفید است استفاده کردند و اجازه دادند تا بازیکنان امید از پیراهن قرمز استفاده کنند.

تیم برانکو، قهرمان ایران است و امیدهای باشگاه بدون شک از بازیکنان این تیم الگوبرداری می‌کنند. اینکه به آن‌ها اجازه داده می‌شود تا در مقابل تیم بزرگسلان از رنگ اصلی استفاده کنند، رفتاری حرفه‌ای جهت پرورش بازیکنان پایه به حساب می‌آید.

برانکو و مردانش با این اقدام علاوه بر اینکه باعث بیشتر شدن اعتماد به نفس و خودباوری در تک تک بازیکنان تیم امید می‌شوند، به صورت غیرمستقیم به آن‌ها اعلام می‌کنند که شما صاحبان این پیراهن در آینده هستید و باید قدر و ارزش آن را بدانید و برایش بجنگید. این کار بزرگسالان پرسپولیس قطعا جایگاه امیدها را به آن‌ها نشان می‌دهد و احساس مسئولیتشان را بیشتر می‌کند.

بها دادن به بازیکنان پایه در فوتبال ما مانند کتابی است که در قفسه کتاب‌ها خاک می‌خورد! موارد زیادی دیده شده که یک بازیکن امید در جمع بزرگسالان تحقیر و سرخورده می‌شود اما حالا قرمزهای تهران که با آمدن برانکو در سال‌های اخیر توجه خاص و ویژه‌ای به بازیکنان پایه خودشان دارند، می‌توانند عاملی برای زنده شدن فوتبال پایه در کشور باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v8g9n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پدیده جدید پرسپولیسی ها در راه است؛ برانکو دوباره استعداد کشف می کند!