تاریخ انتشار: 1396/06/24 16:42
کد خبر: 182967

وقتی که مدیران پرسپولیس به فکر همه چیز نیستند!

مدیران پرسپولیس در چند روز گذشته با AFC مذاکرات زیادی مبنی بر تغییر محل میزبانی خود ارائه دادند.
وقتی که مدیران پرسپولیس به فکر همه چیز نیستند!

درحالی که باشگاه پرسپولیس محل میزبانی‌های خود از باشگاه‌های عربستانی را زمین سلطان قابوس مسقط اعلام کرده بود، اما خوش یمنی دوبی سبب شده است تا مدیران پرسپولیس درخواست دیگری را از AFC داشته باشند.

مدیران پرسپولیس به خوبی می‌دانند که بازی در دبی، از دو جهت برای آنها مفید فایده خواهد بود. اول آنکه هواداران و ایرانیان بیشتری در دبی مستقر هستند و می‌توانند بیشتر در ورزشگاه حضور یابند و تیمشان را تشویق کنند و دوم آنکه شرایط میزبانی در دبی و همچنین آب و هوای شرجی که دارد، می‌تواند برای تیم‌های عربستانی دردسر ساز شود گرچه برای خود پرسپولیسی‌ها نیز کمی آزار دهنده است.

اما در آن سو یک نکته تاریک در میزبانی دبی نقش بسته است که همین موضوع سبب شده تا مدیران پرسپولیس مسقط را محل میزبانی خود اعلام کنند. نکته تاریک بازی در دوبی، گران بودن امکانات این شهر است. سرخپوشان برای اقامت در این شهر و بازی با تیم‌های عربستانی باید هزینه‌های گزافی را به فدراسیون فوتبال امارات پرداخت کنند اما اکنون که پرسپولیس به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان راه پیدا کرده است، مدیران پرسپولیس قصد دارند با صرف هزینه‌های خوب، آنها را تا فینال برسانند و باید دید AFC با تغییر محل برگزاری بازی‌های پرسپولیس موافقت خواهد کرد یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v9d66

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدال مرگ و زندگی؛ شیشه عمر برانکو در دستان فرشاد