تاریخ انتشار: 1396/06/07 00:29
آیا همه چیز فراموش خواهد شد
کد خبر: 186167

آیا حرف مورینیو شامل منصوریان هم می شود؟

تنها دو بازی فرصت برای استقلال منصوریان وجود دارد تا به لیگ برگردد و امید داشته باشد تا پایان لیگ هفدهم بر روی نیمکت خود منصوریان را ببیند.
آیا حرف مورینیو شامل منصوریان هم می شود؟

،بعد از قهرمانی لیگ اروپا، مورینیو در یک کنفرانس خبری اعلام کرد:از این هفته تا هفته بعد فرصت زیاد است چون حافظه فوتبال ضعیف و با یک برد، همه چیز را فراموش می کنند!

حال باید دید آیا این ضرب المثل فوتبالی سرمربی منچستر یونایتد در مورد استقلال هم صدق میکند و هواداران با یک برد می توانند فوتبال بسیار ضعیف و کند تیم شان را فراموش کنند و به سرمربی تیم شان فرصت خود نمایی بدهند و یا آینده نگر خواهند بود.

آنها فوتبال منصوریان را در این دو ساله دیده اند و به خوبی میدانند استقلال همواره در قاطعی از فصل خوب بوده و زمانی چند دیدار پشت سر هم را با اختلاف سه گل پیروز می شود و زمانی در تهران به تیم های متوسط و  ضعیف لیگ می بازد!

اما باید قبول کنیم که استقلال منصوریان تمامی ابزارهای لازم را برای حضور در بالای جدول دارد ولی هنوز نتوانسته از مجموعه بهترین بازیکنان، به ترکیب ایده آل دست یابد و این بزرگترین درد استقلال منصوریان است که تکلیف ترکیب ثابت او معلوم نیست و برای همین هماهنگی لازم در بین بازیکنان وجود ندارد و شاید در این دو بازی که فرصت به او داده اند این هماهنگی ایجاد بشود و منصوریان از مهلکه خطرناکی که گریبانگیر او شده است رها یابد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v9nlb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان بدون منجی/ راه بازگشتی هست؟