تاریخ انتشار: 1398/10/28 20:56
نود ارومیه- آلومینیوم اراک؛
کد خبر: 74143

جدال 6 امتیازی در حساس ترین بازی هفته بیستم/ مچ اندازی جانانه بیاتلو و حطیبی در سرمای ارومیه

حساس ترین بازی هفته بیستم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا 29 دیماه بین تیم های نود راومیه و آلومینیوم اراک برگزار می شود.
جدال 6 امتیازی در حساس ترین بازی هفته بیستم/ مچ اندازی جانانه بیاتلو و حطیبی در سرمای ارومیه

دیدار تیم های نود ارومیه و آلومینیوم اراک از هفته بیستم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا راس ساعت 14 در ورزشگاه تختی ارومیه و براساس برنامه از قبل تعیین شده برگزار می شود مگر این که شرایط جوی و  نامساعد بودن زمین امکان انجام این بازی را فراهم نکند.

شاگردان وحیدبیاتلو در حالی به مصاف شاگردانش رسول خطیبی می روند که تا اینجای بازی ها علی رغم تمامی مشکلات مالی که داشته اند، نتایج بسیار خبی گرفته اند به طوری که آنها تا پایان هفته نوزدهم با کسب 35 امتیاز بعد ازتیم های مس رفسنجان و گل ریحان البرز در جایگاه سوم قرار دارند و این نشان دهنده آن می باشد که آنها یک تیم مدعی در این فصل از رقابت ها می باشند.

نود ارومیه در هفته گذشته برابر سپیدرود رشت با نتیجه 1بر0 شکست خورد تا بهترین فرصت را برای نزدیک شدن به صدر جدول از دست بدهد و باید برای جا نماندن از جمع مدعیان، در بازی برابر آلومینیوم اراک پیروز میدان باشد چرا که شکست و یا تساوی در این بازی آنها را تا حدودی از جمع تیم های مدعی جدا می کند و معلوم نیست در هفته های آینده نتایج این تیم چگونه رقم بخورد.

در آن سوی میدان نیز حکایت متفاوتی وجود دارد، جایی که رسول خطیبی در نیم فصل جایگزین محمود فکری شده و از دو بازی گذشته خود که با تیم های صدرنشین داشته است، توانسته چهار امتیاز ارزشمند کسب کند تا اندکی به وضعیت آلومینیوم اراک خود سر و سامان بدهند اگر چه آنها می توانستند در دیداربا گل ریحان البرز نیز پیروز میدان باشند ولی در دقایق پایانی با گلی که دریافت کردند مسابقه با نتیجه مساوی به پایان رسید تا خطیبی ناراحت از کسب این نتیجه باشد.

 آلومینیوم اراک در حال حاضر با کسب 30 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد و اگر بخواهد خود را به صف مدعیان نزدیک کند، چاره ای به غیر از کسب سه امتیاز از این بازی ندارد و این می تواند کمی شرایط را برای خطیبی و شاگردانش سخت نماید.

نکته قابل توجه در تیم آلومینیوم اراک این است که آنها در سه بازی اول نیم فصل دوم با تیم های مدعی صعود(فجرسپاسی- گل ریحان البرز و نود ارومیه) بازی کرده اند و این نکته مثبت این تیم است که در صورت پیروزی بر نود ارومیه آن وقت باید حساب ویژه ای روی تیم آلومینیوم اراک باز کرد.

البته ناگفته پیداست که خطیبی و شاگردانش در بازی با نود ارومیه در ابتدا به دنبال کسب یک تساوی خارج از خانه می باشند و در صورتی که شرایط برای گلزنی فراهم بود، نیم نگاهی هم به دروازه حریف خواهند داشت تا شاید توشه ای ارزشمند برای خود دست و پا کرده باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vdgoj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلومینیوم اراک1- 0 نود ارومیه؛صعود شاگردان فکری به صدر جدول/ پیروزی دلچسب در روز توقف صدرنشین لیگ