تاریخ انتشار: 1397/09/07 19:55
کد خبر: 119891

تقابل دوست و دشمن کی روش در شمال؛ الکاسپینو با داوری بین المللی

فردا دو تیم نساجی مازندران و سپیدرود رشت در چارچوب هفته چهاردهم از ساعت ۱۵ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
تقابل دوست و دشمن کی روش در شمال؛ الکاسپینو با داوری بین المللی

الکاسپینو بین دو تیم نساجی و سپیدرود برگزار خواهد شد. وجه تشابه در این دیدار حساس، روی نیمکت تیم‌های شمالی است که جواد نکونام سرمربی تیم نساجی مازندران و  علی کریمی در تیم سپیدرود است که رویارویی هم تیمی‌های سابق خط میانی فوتبال ایران، باعث جذابیت این دیدار برای طرفداران پرشمار مازندرانی برای تماشای این مسابقه خواهد شد.

با توجه به بازی‌های دیگر هفته چهاردهم، کسب یک امتیاز در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر، وضعیت هر دو تیم نساجی و یا سپیدرود را در جدول رده بندی این مسابقات متحول خواهد کرد. چیزی که مهم است با توجه به یک بازی باقیمانده تا نیم فصل نتیجه تساوی دردی از کم امتیازی دو تیم نساجی و سپیدرود دوا نخواهد کرد.

مربیان دو تیم در رابطه با کی روش نظری کاملا متفاوت با یکدیگر دارند. جواد نکونام از موافقان کارلوس می باشد اما علی کریمی به طور خیلی جدی مخالف کی روش است و از منتقدین این مربی پرتغالی به شمار می رود. 

قضاوت دربی شمالی‌های فوتبال ایران که به الکاسپینو معروف ایت را  علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال ایران که دیدار رده بندی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را قضاوت کرده، برعهده دارد.

فغانی در این فصل تاکنون ۷ مسابقه لیگ برتر را قضاوت کرده که داور چهار دیدار آن بازی تیم نساجی برابر حریفان در بازی‌های خانگی و بیرون از خانه بوده است.

آخرین مسابقه‌ای که فغانی برای شاگردان نکونام در تیم نساجی قضاوت کرد، مربوط به هفته یازدهم و جدال این تیم مازندرانی با پدیده مشهد بوده که با باخت سه گله تیم نساجی همراه شد.

با توجه به گلایه‌های همیشگی نکونام سرمربی نساجی درنشست‌های خبری پیش و پس از بازی تیمش برابر خبرنگاران، از نحوه قضاوت‌های داوران و ادعای ضایع شدن حق تیمش از اشتباهات فاحش داوری، باید دید که این گلایه‌ها به پس از بازی نیز سرایت خواهد کرد؟

13970901000179_Test_PhotoN

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vgwzn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 نساجی، بدشانس ترین تیم لیگ در بخش هجومی