تاریخ انتشار: 1398/01/09 19:03
مس رفسنجان 1 - شهرداری ماهشهر 1
کد خبر: 105243

میشو با مس همچنان نمی‌بازد/ تک امتیاز ارزشمند ماهشهری‌ها در رفسنجان

تیم‌های فوتبال مس رفسنجان وشهرداری بندرماهشهر در چهارچوب هفته بیست و نهم لیگ دسته یک فوتبال کشور و از ساعت ۱۶:۱۵ جمعه ۹ فروردین ماه در استادیوم چمن مصنوعی شهدای صنعت مس رفسنجان به مصاف هم رفتند.
میشو با مس همچنان نمی‌بازد/ تک امتیاز ارزشمند ماهشهری‌ها در رفسنجان

قضاوت این دیدار را سعاد وفاپیشه به همراه امرالله طراح،مرتضی سلمان نژاد و وحید مالکی به عهده داشتند.

پیش از این دیدار مسی‌های رفسنجان در رده‌ نهم جدول قرار داشتند و تقریبا جا پای خودشان را برای ماندن در لیگ یک محکم کرده‌ بودند اما تیم شهرداری بندرماهشهر که عزیز فریسات را به عنوان پنجمین سرمربی فصل در اختیار داشت در رده آخر جدول قرار داشتند و در این هفته برای کسب پیروزی تلاش می کنند تا با توجه به لغزش رقیبانشان بتوانند از منطقه سقوط فرار کنند.

ترکیب مس رفسنجان: علی سلیمی،محسن ورزکار،حمید طاهری فر،حامد حیدری،محمد،حسین مهرآزما،محمد خان احمدی،مصطفی احمدی،امین مشایخ،میلاد ابطحی،اکبر صغیری،حسین علیپور

ترکیب شهرداری بندرماهشهر: روزبه سینکی،محمودخمیسی،خیرالله ویسی آرا،ایمان کیانی،ادریس کوچکی،محمدرضافیروز زاده(۸۰علی داوران)،علی محمدی،سجادقنواتی،محمدباشی(۹۰میلادقاسمی)،سیدایمان موسوی(۸۲روح الله شعبانی)،جهانگیرعسکری

نیمه اول این دیدار با تک گل جهانگیر عسکری در دقیقه ۲۹ به سود شهرداری بندرماهشهر به پایان رسید. با شروع نیمه دوم تیم مس هجومی تر شد و حملاتی را بر روی دروازه شهرداری انجام داد اما دفاع منسجم شاگردان عزیزفریسات مانع از گلزنی رفسنجانی ها شد تا اینکه در دقیقه۹۳داور با اعلام ضربه پنالتی باعث شد که اکبرصغیری گل تساوی مس رفسنجان را به ثمر برساند تا این دیدار با نتیجه۱-۱ به پایان برسد.

میشو با این تساوی نشان داد که بهترین تیم نیم فصل دوم مسابقات لیگ یک است. او در نیم فصل دوم نتایج خیلی خوبی را با مس کسب کرده است و باختی را در کارنامه نداشته و به همراه تیم فجرسپاسی، یکی از تیم های خوب نیم فصل دوم رقابت ها محسوب می شوند. ماهشهری ها نیز از دیداری سخت و خارج از خانه سربلند بیرون آمدند و با کسب یک امتیاز ارزشمند به ادامه لیگ امیدوارند.

شهرداری بندرماهشهر با این تساوی ارزشمند مجموع امتیازات خود را به عدد۲۱رساند و همچنان در رده آخر جدول جای دارد اما فاصله امتیازات خود را با دیگر تیم ها کمتر کرد تا ماهشهری ها به بقا در لیگ یک امیدوارتر شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vj8oz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهابادی رنگ برد در خانه را دید
شهرداری ماهشهر 1- مس رفسنجان 0؛