تاریخ انتشار: 1398/01/15 19:51
کد خبر: 104643

واکنش مدیرعامل پرسپولیس به حضور احتمالی برانکو روی نیمکت تیم ملی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در مورد مطالبات برانکو باید بگویم ما طلبی از فیفا داریم و نامه زدیم که حدود ۶۰۰ هزار دلار آن را به حساب او واریز کنند.
واکنش مدیرعامل پرسپولیس به حضور احتمالی برانکو روی نیمکت تیم ملی

ایرج عرب پس از برتری ۲ بر 0  پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بعد از دربی بازی مهمی بود که پیروز شدیم. نتیجه این دیدار برایمان مهم بود چون از حریفان پیش افتادیم و خوشحالیم.

وی در مورد تمدید قرارداد برانکو این‌که آیا او به تیم ملی می‌رود یا خیر، گفت: شب گذشته با برانکو جلسه داشتیم و اصلا این مسائل وجود ندارد و ما هم تأیید نمی‌کنیم. در مورد مطالبات او هم باید بگویم ما طلبی از فیفا داریم و نامه زدیم که حدود ۶۰۰ هزار دلار آن را به حساب برانکو واریز کنند تا مشکلات حل شود. یک پلن دو هم داریم که از فدراسیون کمک خواستیم تا پیگیری کند. بخشی از پول مانده را به دو بازیکن سابق که از قبل شکایت کرده‌اند بدهند و اگر این اتفاق بیفتد، مشکلات ما تا حدود زیادی حل می‌شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد مطالبات پیشکسوتان این باشگاه گفت: بخشی از مطالبات پرداخت شده و بخشی هم قسط‌بندی شده است. ان‌شاءالله که در این زمینه مشکلی نداریم.

عرب در مورد مالکیت ساختمان‌های استقلال و پرسپولیس و این‌که احتمالا این دو تیم به بخش خصوصی واگذار می‌شوند، گفت: باید ابتدا کارشناسی شود که چقدر از پول ساختمان پرداخت شده است. بخشی از اسناد در فدراسیون است و به خاطر این‌که طلبکاران ساختمان را مصادره نکنند در حال حاضر به اسم فدراسیون است که باید تغییر مالکتی دهد. ما معتقدیم که این ساختمان‌ها برای پرسپولیس است.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در مورد خصوصی‌سازی از اقدامات اخیر اطلاع ندارم و خودشان گفت‌وگو می‌کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vj9wz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلخوری برانکو از ایرج عرب؛ پولم را زودتر بدهید