تاریخ انتشار: 1397/12/05 21:21
مدعی‌کُشی؛
کد خبر: 108743

پیش بازی شاهین بوشهر - آلومینیوم؛ دوئل 6 امتیازی عبداله-فراز در شهید بهشتی

دوشنبه 6 اسفند هفته بیست و پنجم لیگ دسته یک فوتبال کشور در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد که در حساس ترین دیدار این هفته شاهین شهرداری بوشهر از ساعت 15 در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر میزبان آلومینیوم اراک است.
پیش بازی شاهین بوشهر - آلومینیوم؛ دوئل 6 امتیازی عبداله-فراز در شهید بهشتی

این دیدار از آن جهت حساس و 6 امتیازی است که شاهین شهرداری با 38 امتیاز در رده دوم و آلومینیوم اراک با 36 امتیاز و تفاضل گل کمتر بعد از گل ریحان البرز در رده پنجم جدول قرار دارد.

دو تیم در ۳ هفته اخیر در لیگ عملکرد مشابه ای داشتند و دو تساوی و یک پیروزی کسب کرده اند. دیدار رفت دو تیم در اراک با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

فراز کمالوند در نیم فصل دوم هدایت آلومینیوم اراک را برعهده گرفت و بسیار امیدوار است با آلومینیوم در این دیدار امتیاز کسب کند تا همچنان در کورس صعود به لیگ برتر باشند. وی در نیم فصل اول و هفته هفتم نیز بعنوان سرمربی با گل ریحان البرز به بوشهر آمد که با یک گل نتیجه را به شاهینی ها واگذار کرد.

‌شاگردان عبداله ویسی که در بازی قبل موفق شدند، گل ریحان را در البرز دو بر یک شکست دهند، این هفته نیز امیدوارند با یک بازی حساب شده و حضور پرشور هواداران خود، 3 امتیاز حساس را در این دیدار خانگی کسب کنند و فاصله خود با آلومینیوم را به 5 امتیاز افزایش دهند و با توجه به استراحت دو تیم سرخپوشان پاکدشت 37 امتیازی و رده سومی و گل ریحان البرز 36 امتیازی  و رده چهارمی در هفته بیست وپنجم،فاصله خود با این دو تیم را نیز  افزایش دهند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vjryb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم منتخب هفته اول لیگ یک (پوستر)
اختصاصی فرتاک ورزشی|