تاریخ انتشار: 1396/08/14 17:22
کد خبر: 175067

هواداران رئال علیه کریم

طرفداران رئال‌مادرید در یک نظرسنجی که به‌وسیله روزنامه مارکا برگزار شد، بر این عقیده هستند که بازیکنان تیم‌شان مقصر ناکامی‌های اخیر و بحرانی شدن اوضاع هستند. در میان بازیکنان تیم، وضعیت کریم بنزما بسیار بد است و بسیاری خواهان تغییرات در خط حمله تیم هستند.
هواداران رئال علیه کریم

بیش از 50هزارنفر در این نظرسنجی شرکت کردند که بیش از 40درصد شرکت‌کنندگان، بازیکنان را عامل اصلی وضعیت کنونی تیم می‌دانند. زین‌الدین زیدان سرمربی رئال هم از دید هواداران مقصر سوم قلمداد شده است. علت این موضوع، اجازه دادن به دانیلو، په‌په، خامس رودریگس و آلوارو موراتا برای خروج از باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی عنوان شده است. ایسکو، کیلور ناواس و دنی کارواخال بهترین چهره‌های رئال‌مادرید شناخته شدند. این بازیکنان از دید هواداران کسانی هستند که کم‌فروشی نکرده و هرچه در توان داشته‌اند برای تیم خرج کرده‌اند. در مقابل مردانی همچون ناچو، رافائل واران، مارکو آسنسیو، متئو کوواچیچ و دنی سبایوس از دید هواداران بیشترین مسئولیت را در این ناکامی داشته‌اند. از جمله بازیکنانی که به صورت متناوب در تیم حضور دارد و عملکردش به شدت مورد انتقاد هواداران در این نظرسنجی قرار گرفته، کریم بنزماست. تنها 10درصد از هواداران بر این باورند که ستاره فرانسوی خط حمله رئال‌مادرید در یک ماه گذشته عملکرد خوبی را از خود به‌نمایش گذاشته است. 80درصد از رأی‌دهندگان می‌گویند که خرید یک مهاجم در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی باید در اولویت قرار بگیرد. این موضوع می‌تواند به عملکرد بسیار ضعیف بنزما و غیبت طولانی‌مدت گرت بیل به‌دلیل مصدومیت بازگردد. 60درصد هوادارانی که در این نظرسنجی شرکت کرده بودند، هنوز بر این باورند که تیم‌شان می‌تواند در پایان فصل به‌ عنوان قهرمانی لالیگا دست پیدا کند.

پس از درگیری‌های رسانه‌ای با گری لینه‌کر، کریم بنزما حالا وضعیت بسیار بدتری را در تیم دنبال می‌کند. از ابتدای فصل تاکنون، بنزما در 11بازی تنها 2گل به‌ثمر رسانده است. آمار او در رقابت‌های لالیگا، اسفناک است و تنها یک گل زده در 405دقیقه بازی را شامل می‌شود، درحالی که او در سوپرجام اسپانیا هم یک گل به بارسلونا زده است. او فصل پیش باوجود اینکه عملکرد چندان قابل‌قبولی را هم نداشت، توانست در 48بازی 19گل به‌ثمر برساند. عددی که با این وضعیت، تکرارش در پایان فصل بعدی امری کاملا بعید به‌نظر می‌رسد. درحالی که بسیاری هموطن بودن زیدان و بنزما را بهانه‌ای برای فیکس بودن این مهاجم کنارگذاشته‌شده از تیم ملی فرانسه می‌دانند اما نداشتن یک مهاجم جایگزین روی نیمکت را باید دلیل اصلی دانست. شاید زیدان این روزها بیشتر از همیشه حسرت رفتن آلوارو موراتا را بخورد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vk6an

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کنایه گری لینکر به کریم بنزما