تاریخ انتشار: 1396/08/16 21:06
کد خبر: 174719

کدام مشکل حل شده، از استقلال حکم کسر امتیاز دارم! + عکس

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: آقایان می‌گویند مشکلات حل شده اما نه تماسی برای مطالبات ما گرفتند و نه پیگیر نامه‌هایی که به باشگاه و فدراسیون نوشته‌ام، شده‌اند.
کدام مشکل حل شده، از استقلال حکم کسر امتیاز دارم! + عکس

صمد مرفاوی در خصوص آخرین وضعیت مطالباتش از باشگاه استقلال اظهار داشت: تا الان که با شما صحبت می‌کنم نه کسی با من تماس گرفته و نه صحبتی شده است. متاسفانه امروز شنیده‌ام که آقایان گفته‌اند مشکلات حل شده و مدارک مجوز باشگاه‌ها قرار است امشب به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شود. 

وی افزود: جالب است که این حرف را می‌زنند. در حالی که من از استقلال طلبکارم و به جای یک حکم،‌دو حکم دارم و حتی حکم کسر امتیاز از استقلال را هم گرفته‌ام اما نه تنها توافقی نشده بلکه حتی تماس هم با من نگرفته‌اند. 

مرفاوی ادامه داد: جالب است بدانید همین آقای نبی که دوباره سمت گرفته و الان در سازمان لیگ مسئول رسیدگی به پرونده سه باشگاه نماینده ایران در آسیا است حکم کسر امتیاز از استقلال را امضا کرده اما ظاهرا آقایان امضای خودشان را هم قبول ندارند.

سرمربی سابق استقلال در ادامه گفت‌وگو با فارس، تاکید کرد: من 130 میلیون تومان از استقلال طلبکار هستم و حتی حکم دارم که بابت دیرکرد پولم از باشگاه جریمه بگیرم. این را هم آقای نبی امضا کرده اما هیچ اقدامی صورت نگرفته است. من در تاریخ 17و18 آبان دو نامه به باشگاه‌ استقلال و فدراسیون فوتبال نوشتم و اعلام کردم که از این باشگاه طلبکارم و حتی از طریق باشگاه پیگیری کردم که شماره نامه هم دریافتم کنم اما باز هم هیچ اقدامی صورت نگرفته و حداقل جواب نامه‌های من را هم نداده‌اند.

متن نامه‌های ارسالی مرفاوی به فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال را در زیر ببنید:

مرفاوی: کدام مشکل حل شده، حکم کسر امتیاز دارم

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vk6jb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تنها هدف من در استقلال این است؛ شماره یک را می خواهم!