تاریخ انتشار: 1396/07/17 12:11
کد خبر: 179119

نوراللهی یا کمال؛ هافبک دفاعی پرسپولیس چه کسی خواهد بود؟

کمال کامیابی‌نیا نفر اول و مدعی اول حضور در پست هافبک دفاعی است و تجربه به ما می‌گوید او اگر آماده باشد، می‌تواند یکی از بهترین هافبک‌های ایران شود اما کمال یک نقطه ضعف بزرگ دارد‌؛ بیش از اندازه کارت‌های رنگی می‌گیرد و محروم می‌شود.
نوراللهی یا کمال؛ هافبک دفاعی پرسپولیس چه کسی خواهد بود؟

آن هم کارت‌هایی که اصلاً می‌تواند برای این بازیکن رقم نخورد. شاید همین امر سبب شده برانکو مجبور به امتحان کردن سایر شاگردانش در این پست شود. طی سال‌های گذشته، محسن مسلمان، محسن ربیع‌خواه، حسین ماهینی، رضا خالقی‌فر و احمد نوراللهی در پست هافبک دفاعی برای پرسپولیس بازی کرده‌اند و البته همین تغییرات، ضربات مهلکی به بدنه تیم سرخپوش زده است. اگر به یاد داشته باشید، در شهرآورد برگشت فصل قبل که پرسپولیس با حساب 3 بر 2 شکست خورد، کمال به خاطر محرومیت در ترکیب تیم نبود و حسین ماهینی در پست هافبک دفاعی به میدان رفت که اصلاً آماده نبود.

با بازگشت نوراللهی در بازی با الهلال عربستان، به نظر می‌رسد جا برای کمال تنگ شده باشد. نوراللهی با اینکه ماه‌ها از میادین دور بود و فقط تمرین می‌کرد اما وقتی از نیمه دوم به ترکیب سرخپوشان اضافه شد، توانست عملکرد خوبی از خود برجای بگذارد و حتی در تیم منتخب آسیا در نیمه‌نهایی نیز قرار گرفت. این بازیکن البته تا نیم‌فصل نمی‌تواند برای پرسپولیس در لیگ بازی کند اما این شانس را برای خود قائل است که در بازی برگشت برابر الهلال عربستان به میدان برود و خودش را نشان بدهد. او همچنین از نیم‌فصل دوم به ترکیب تیم پرسپولیس اضافه خواهد شد و از آن به بعد، این تیم برای پست هافبک دفاعی، دو مدعی اصلی خواهد داشت. به معنای دیگر، کمال کامیابی‌نیا در کنار خود، سایه سنگین نوراللهی را نیز احساس خواهد کرد و این موضوع شاید سبب بالا رفتن انگیزه و حس مبارزه‌طلبی هر دو نفر شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vkabj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عکس فوق‌العاده غمبار از سه تفنگدار پرسپولیس+عکس