تاریخ انتشار: 1396/09/18 00:25
کد خبر: 170267

تعریف و تمجید کونته از هافبک فرانسوی تیمش

کونته به تعریف و تمجید از هافبک فرانسوی تیمش پرداخته است.
تعریف و تمجید کونته از هافبک فرانسوی تیمش

روز پنج شنبه بود که فهرست برترین بازیکنان در جایزه Ballon d'Or مشخص شد و در این عنوان، انگولو کانته ستاره فرانسوی چلسی، جایگاه هشتم را کسب کرد و هازارد به رده نوزدهم رسید. کونته سرمربی چلسی درباره موفقیت این دو بازیکن تیمش چنین گفته است:

    قرار گرفتن در جایگاه هشتم برای بازیکنی مثل کانته، با ویژگی ها و سبک بازی وی، کار آسانی نیست. او واقعاً موفق به انجام کار سختی شده است. به کانته افتخار می کنم. همه ظرفیت او را درک می کنند، کانته بازیکن فوق العاده ای است. از نظر من او در این پست، یکی از بهترین های جهان است.

    در مورد هازارد باید بگویم، مطمئناً او هنوز جوان است و جای پیشرفت دارد تا جایگاهش را در این رده بندی بهتر کند. در عین حال باید اذعان کنم که برای کسب عنوان های فردی، باید موفقیت و قهرمانی کسب کنید. اگر به دنبال جایزه Ballon d'Or هستید باید بتوانید قهرمان لیگ شوید، قهرمان لیگ قهرمانان و جام جهانی شوید، باید موفقیت های بزرگ و مهمی کسب کنید.

کونته درباره دیدار تیمش مقابل وستهم نیز چنین گفت:

    آن ها تیمی فیزیکی هستند، عجیب است که اکنون در این جای جدول حضور دارند. آن ها پتانسیل بالاتری دارند ولی امیدوارم در بازی مقابل ما، این پتانسیل را بروز ندهند. بهترین نتیجه این است که ابتدا خودمان مقابل وستهم پیروز شویم و سپس ببینیم در دربی منچستر چه پیش می آید، مهم نیست طرفدار سیتی باشم یا یونایتد، من طرفدار چلسی هستم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vkj8n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



اختصاصی/ پیش بازی چلسی و اتلتیکو مادرید؛ انگیزه های متفاوت کونته و سیمیونه/90 دقیقه سخت در استمفورد بریچ