تاریخ انتشار: 1396/09/30 13:16
کد خبر: 168343

رقابت سخت و نفس گیر مهاجری و جلالی برای صعود به جمع بالانشینان

نیم فصل دوم لیگ هفدهم در حالی برگزار می‌شود که در مهم‌ترین دیدار روز نخست پیکان و پدیده مقابل هم قرار خواهند گرفت.
رقابت سخت و نفس گیر مهاجری و جلالی برای صعود به جمع بالانشینان

دور برگشت لیگ هفدهم در حالی فردا (جمعه) برگزار می‌شود که در یکی از مهم‌ترین دیدارهای روز جمعه، تیم‌های پیکان و پدیده در مشهد و از ساعت 14:30 به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دو تیم شرایط خوبی را سپری نمی‌کنند. شاگردان مهاجری بعد از شکایت بازیکن خارجی خود شش امتیاز مهم خود را از دست رفته دیدند و نیاز مبرمی به کسب پیروزی مقابل پیکان دارند.

پدیده‌هایی‌ها هم می‌خواهند نیم فصل دوم را با قدرت شروع کنند، اما کار آنها زمانی سخت می‌شود که متوجه می شویم، با پیکانی بازی دارند که رکورد پیروزی‌های متوالی را در لیگ هفدهم را به نام خود دارد. البته شاگردان جلالی در چهار، پنج هفته‌ پایانی نیم فصل اول نتایج خوبی را کسب نکردند و از پیروزی مقابل حریفانشان عاجز ماندند. برنده این دیدار می‌تواند خود را به جمع بالانشینان جدول رده‌بندی ‌اضافه کنند.

ذوب آهن – سیاه جامگان ، ساعت 14:30 ، ورزشگاه نقش جهان

در یکی از دیدارهای روز جمعه شاگردان امیر قلعه‌نویی مقابل سیاه جامگان بحران زده قرار می‌گیرند. ذوب آهن اصفهان علی‌رغم از دست دادن سه بازیکن خود توانست در نیم فصل میلاد فخرالدینی و بختیار رحمانی را به خدمت بگیرد. آنها می‌خواهند دوباره به جمع مدعیان باز گردند و به نظر کار راحتی مقابل تیمی دارند که وضعیت این فصلش هنوز مشخص نشده است و یکی از جدی ترین کاندیداهای سقوط در جدول رده‌بندی است.

مشکی پوشان  که در نیم فصل تا به این جای کار سه سرمربی را به خود دیده‌اند. اکنون نیز صحبت‌هایی از رفتن عنایتی و جایگزین شدن نادر دست نشان است. آنها با سه سرمربی خود تنها توانستند هشت امتیاز از پانزده بازی را کسب کنند و با چهار امتیاز نسبت به تیم پانزدهم در رده آخر جدول رده‌بندی قرار بگیرند.

شاگردان عنایتی اگر می‌خواهند برای سومین فصل در لیگ برتر فوتبال باقی بمانند، باید از همین بازی نخست مقابل ذوب آهن اصفهان استارت پیروزی‌های خود را بزنند.

سپید رود رشت – نفت تهران، ساعت 14:30 ،   ورزشگاه سردار جنگل

 در سومین بازی  روز جمعه دو تیم فوتبال قعرنشین سپید رود رشت و نفت تهران برابر هم قرار خواهند گرفت. این دو تیم تعطیلات نیم فصل سرمربیان خود را تغییر دادند و انگیزه زیادی برای شروعی خوب در نیم فصل دوم دارند. وضعیت سپیدرود رشت بهتر از مهمان خود است. سپیدرودی‌ها با به سر کار آمدن مالک جدید نظر محمدی را بر کنار کردند و امیدرضا روانخواه را جایگزین او کردند.

همچنین ‌اضافه شدن یک بازیکن خارجی و محمدرضا مهدوی با تجربه این تیم انگیزه زیادی برای پیروزی مقابل نفت تهران دارد.

در سوی دیگر، اما نفتی‌ها کماکان وضعیت خوبی را سپری نمی‌کنند. آنها نیز دومین مربی فصل خود را کنار گذاشته و از آتیلا حجازی به عنوان سرمربی خود در نیم فصل دوم نام برده‌اند. البته وضعیت بحرانی نفت فقط مربوط به کادر فنی نیست،‌ بلکه بازیکنان این تیم نیز به دنبال فسخ یک طرفه قراردادشان با این باشگاه هستند.

به نظر می‌رسد نفت تهران نیز شرایط خوبی را مقابل سپید رود رشت نداشته باشد و به روند ناکامی‌های خود مقابل این تیم ادامه‌ دهد.

سایپا – سپاهان، ساعت 16:20، ورزشگاه دستجردی

در آخرین دیدار روز جمعه شاگردان علی دایی و زلاتکو کرانچار برابر هم صف آرایی خواهند کرد. تیم علی دایی نیز نیم فصل کم حاشیه‌ای را سپری کرد و می‌خواهد با پیروزی مقابل سپاهان در هفته‌ اول نیم فصل دوم خود را به جمع بالانشینان جدول رده‌بندی ‌اضافه کند.

در سوی دیگر میدان سپاهان زلاتکو کرانچار قرار دارد که علی‌رغم انتظاراتی که از این تیم بود، نتوانست نتایج درخشانی را کسب کند و تنها توانست 15 امتیاز از 15 بازی را کسب کند و در جایگاه دوازدهم جدول رده‌بندی قرار بگیرد. البته با برگشتن مهدی شریفی این تیم و همچنین جذب دروازه‌بان ملی‌پوش تیم‌ ‌ملی فوتبال سوریه به دنبال این هستند که دوباره به روزهای اوج خود باز گردند و بتوانند جزو مدعیان لیگ خلیج فارس باشند.

سایر دیدارهای هفته هفدهم لیگ روز یک‌شنبه به شرح زیر برگزار خواهد شد.

تراکتورسازی  -  استقلال خوزستان - ساعت 1٤:٣٠

استقلال -  صنعت نفت آبادان - ساعت ١٥:٠٠

پارس جنوبی جم - گسترش فولاد - ساعت ١٦:٣٠

فولاد - پرسپولیس  - ساعت ١٧:٣٠

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vkl7j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 سرمربی تیم فوتبال پیکان،یکی از بازیکنان خونه به خونه را میخواهد!