تاریخ انتشار: 1398/12/15 13:04
کد خبر: 68619

لیگ برتر انگلیس،در وضعیت هشدار!

لیگ برتر انگلیس در رابطه با ویروس کرونا در وضعیت هشدار قرار دارد و دستور‌العمل جدید مقابله با ویروس در اختیار هر بیست باشگاه حاضر در این لیگ قرار داده شده است.
 لیگ برتر انگلیس،در وضعیت هشدار!

سازمان لیگ برتر انگلیس اعلام کرد وضعیت این لیگ در رابطه با شیوع ویروس کرونا در وضعیت هشدار قرار دارد. بر اساس این اعلام، سازمان لیگ با مقامات بهداشتی دولت انگلیس در تماس مستمر قرار دارند و دستورالعمل جدید مقابله با ویروس را در اختیار هر بیست باشگاه حاضر در این لیگ قرار داده‌اند. با اینحال فعلا هیچ تصمیمی درباره تعویق یا لغو بازی‌های این لیگ گرفته نشده است.

با اینکه سازمان لیگ برتر انگلیس اعلام کرده بر خلاف برخی کشورها مثل ایتالیا فعلا هیچ تغییری در برنامه مسابقات این لیگ انجام نخواهد شد ولی این سازمان به باشگاه‌ها اعلام کرده که برای محافظت از بازیکنان، کادر فنی و هواداران خود، تمهیدات بهداشتی را در استادیوم‌ها و زمین‌های تمرین افزایش دهند.

پیش از بازی دیشب تاتنهام و نوریچ در جام حذفی انگلیس، اعضای کادر فنی باشگاه تاتنهام به جای دست دادن از تماس مشت‌های دست استفاده می‌کردند و از سوی دیگر باشگاه ولوز به بازیکنان خود دستور داده که تا اطلاع ثانوی از دست دادن یا گرفتن عکس سلفی خودداری کنند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vlbzz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بحران کرونا ویروس؛بازی های ملی لغو خواهند شد؟