تاریخ انتشار: 1399/04/17 10:36
مدیرعامل باشگاه ۹۰ اورمیه؛
کد خبر: 59719

برد شیرین مقابل گل‌ریحان را به وحید بیاتلو تقدیم می‌کنیم/هواداران خواهان بازگشت بیاتلو به اورمیه می‌باشند

برد شیرین مقابل گل‌ریحان را به وحید بیاتلو تقدیم می‌کنیم/هواداران خواهان بازگشت بیاتلو به اورمیه می‌باشند

یحیی بهاری در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه ۹۰ اورمیه، با تاکید بر اتحاد و همدلی بازیکنان  و کادرفنی تیم فوتبال ۹۰ اورمیه گفت: طی روزهای اخیر با کادرفنی، بازیکنان و تمامی زحمت کشان باشگاه ۹۰ اورمیه هم‌قسم و همدل شده بودیم تا ۳ امتیاز دیدار مقابل تیم البرزی را بدست آورده و آن را به وحید بیاتلو تقدیم کنیم.

وی ضمن تشکر و قدردانی از بازیکنان تیم ۹۰ تصریح کرد: بازیکنان  تیم ۹۰ اورمیه در این دیدار با غیرت و تعصبی مثال زدنی در زمین‌مسابقه حاضر شده و توانستند با لطف خداوند پیروز شده و خود را در کورس رقابت صعود به لیگ‌برتر حفظ کردند.

مدیرعامل باشگاه ۹۰ اورمیه افزود: از کادرفنی تیم به خصوص فرهاد فضلی که هدایت تیم ‌۹۰ را در این دیدار حساس مهم و برعهده داشته و توانستند راه موفقیت آمیز وحید بیاتلو را ادامه دهند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی در بخشی از این گفت‌وگو با اشاره به همراهی و مساعدت مسئولان در برگزاری این مسابقه گفت: طی چند روز اخیر شهردار محترم اورمیه، اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و اورمیه و مسئولان هیات فوتبال آذربایجان غربی علی الخصوص حاج حسین نیرویار تلاش‌های زیادی در راستای آماده سازی ورزشگاه شهید باکری و برگزاری مسابقه در کیفیتی مناسب انجام دادند که بدینوسیله از تمامی این عزیزان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

بهاری در پایان گفت‌وگو ابراز امیدواری کرد تا با بازگشت وحید بیاتلو تیم ۹۰ اورمیه در ادامه مسابقات با قدرت بیشتری حاضر شده و روزهای خوبی برای فوتبال اورمیه ثبت‌ کند‌.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vljwj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادعاهای مدیر عامل نود ارومیه همچنان ادامه دارد
ضرورت بررسی سریع اتفاقات مسابقه آلومینیوم و علم‌وادب

تمرینات شاگردان بیاتلو شروع نشده، تعطیل شد!
بحران کرونایی در اردوی ۹۰ اورمیه؛