تاریخ انتشار: 1397/01/20 22:38
کد خبر: 152819

وزیر ورزش روسیه برای ورزشگاه رویارویی ایران - پرتغال القاب جالب توجهی بکار برد

وزیر ورزش روسیه پس از صدور مجوز ورزشگاه جمهوری موردویا در شهر سارانسک جهت بهره‌برداری در جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال القاب جالبی برای آن به کار برد.
وزیر ورزش روسیه برای ورزشگاه رویارویی ایران - پرتغال القاب جالب توجهی بکار برد

به نقل از روزنامه ریانووستی روسیه، سرویس رسانه‌ای وزارت ورزش روسیه اعلام کرد که مجوز ورزشگاه موردویا برای میزبانی دیدارهای جام جهانی 2018 فوتبال صادر شد.

پاول کولوبکوف، وزیر ورزش روسیه در توصیف ورزشگاه موردویا گفت: نمای بیرونی ورزشگاه، خورشید را برای هر بیننده‌ای یادآوری می‌کند. نمادی  از اسطوره‌ها و افسانه‌های مردم شهر سارانسک است. زیبایی ورزشگاه موردویا فقط در رنگ‌های روشن آن نیست. این ورزشگاه در مرکز شهر سارانسک و با فاصله کمی از ایستگاه‌های کلیدی حمل‌ونقل شهری ساخته شده است. پس از جام جهانی 2018 روسیه به خانه بازیکنان جمهوری موردویا تبدیل خواهد شد. اطمینان دارم که این ورزشگاه دکوراسیون شهر سارانسک و ورزشگاه محبوب ورزشکاران می‌شود.

اولین بازی آزمایشی ورزشگاه موردویا 21 اردیبهشت میان 2 تیم دسته‌اولی روسیه برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتبال ایران 4 تیر ماه سال جاری در سومین بازی خود از گروه B جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه موردویا به مصاف پرتغال می‌رود. دیدارهای تیم‌های ملی پرو با دانمارک، کلمبیا با ژاپن و پاناما با تونس نیز در این ورزشگاه برگزار خواهند شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vn5jn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 موتکو: دوباره کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال روسیه می‌شوم