تاریخ انتشار: 1396/12/17 16:46
کد خبر: 156867

ویسی: نباید خونه به خونه را دست کم بگیریم؛ آنها صدر جدول لیگ 1 هستند و ما ته جدول لیگ برتر

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ابراز امیدواری کرد تیمش راهی فینال جام حذفی شود.
ویسی:  نباید خونه به خونه را دست کم بگیریم؛ آنها صدر جدول لیگ 1 هستند و ما ته جدول لیگ برتر

عبدالله ویسی در نشست خبری قبل از دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و خونه‌به‌خونه مازندران در نیمه‌ نهایی جام حذفی اظهار داشت: یکی از بازی‌های حساس سال 96 ما است و می‌تواند مردم خوزستان را با صعودمان به فینال خوشحال کند. با تمام وجود و شرافتمندانه بازی می‌کنیم تا این بازی را ببریم و فینالیست جام حذفی شویم.

وی درباره تیم خونه به خونه ادامه داد: از این تیم شناخت کافی داریم و از زمانی که فهمیدیم که باید با این تیم بازی کنیم 5-6 بازی آنها را آنالیز و رصد کردیم و حتی افرادی را فرستادیم تا بازی آنها را تماشا کنند. با توجه به اینکه مربی شناخته شده‌ای دارند قطعا توانایی بالایی دارند و می‌توانند هم در لیگ یک و هم جام حذفی قدرتمند باشند. از آنها شناخت خوبی داریم و می‌دانیم که نباید به عنوان یک تیم لیگ یکی به آنها نگاه کنیم. ما ته جدول لیگ برتر هستیم و آنها در صدر جدول لیگ یک و به نوعی به یکدیگر وصل هستیم. قطعا آنها رقیب سختی خواهند بود که باید مقابل آنها با تمام وجود بازی کنیم تا پیروز شویم و برای بازی فینال به خرمشهر برویم.

سرمربی استقلال خوزستان درباره حضور یونس دلفی در تمرینات تیم آیندهوون و اینکه گفته می‌شود این بازیکن بدون اجازه باشگاه و فقط با هماهنگی شما به هلند رفته است، خاطرنشان کرد: من به عنوان سرمربی می‌توانم به بازیکن یا کادر فنی مرخصی بدهم. از دو سه ماه پیش و بعد از جام جهانی نوجوانان چند تیم خواهان دلفی شده بودند که او برود و آنجا تست بدهد. اما به دلیل اینکه مسابقات لیگ را داشتیم فرصت نمی‌شد منتظر یک تعطیلی بودیم اما آنها برنامه جام حذفی ما را نداشتند و برای این مدت شرایط را اوکی کردند که به آنجا برود و من وظیفه انسانی‌ام بود که اجازه بدهم دلفی برود چرا که برای باشگاه، خوزستان و کشورش باعث افتخار است و بیشتر از همه برای خودش و خانواده‌اش این مهم و افتخارآمیز است. اینکه بیاییم خللی در کارش ایجاد کنیم این انسانی نیست.  از من مرخصی گرفت و رفت به هرحال جوان است و اگر به موفقیت برسد باعث افتخار ما می‌شود و نام کشورش را مطرح می‌کند. اینکه عقده‌ای بازی دربیاوریم، بی انصافی محض است. دلفی از من مرخصی گرفت و به دلیل اینکه آنها فکر می‌کردند مدیر ما به ایتالیا رفته است به من زنگ زدند و از طریق تلگرام پیام دادند و سوال کردند که آیا مدارکش پیش شماست که من هم به آنها گفتم نه. دلفی به هر طریقی که شده به هلند رفته و این کار انسانی نیست که بخواهیم اذیتش کنیم.

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و خونه‌به‌خونه مازندران در نیمه‌ نهایی جام حذفی ساعت 15 فردا (جمعه) برگزار می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vnggz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افزایش روحیه بازیکنان خونه به خونه قبل از دیدار نیمه نهایی جام حذفی