تاریخ انتشار: 1395/09/30 21:12
کد خبر: 241619

منصوریان دیگر دلیلی برای ماندن ندارد

نفت هم از سد استقلال عبور کرد تا استقلال یک جام را از دست بدهد و نگران قرار گرفتن در جمع مدعیان لیگ برتر و سهمیه حضور در جام باشگاه های آسیا در سال آینده باشد.
منصوریان دیگر دلیلی برای ماندن ندارد

دیدار نفت تهران و استقلال را باید یکی از بهترین بازی های این چند ماه اخیر فوتبال ایران دانست، فوتبالی زیبا و تماشاگر پسند که وقت گذاشتن برای تماشایی آن ارزش داشته و برخلاف خیلی از بازیهای فوتبال در ایران که کسل کننده و بی هدف شروع و به اتمام می رسد، نبود.

در این دیدار که برای منصوریان و استقلال بسیار حائز اهمیت بود، باز هم علیمنصور شکست دیگری را در کارنامه مربیگری اش در استقلال پذیر شد تا جام حذفی که شاید راحت ترین راه برای حضور در جام باشگاه های آسیا و بستن دهان منتقدین بود را از دست  داده و منتظر فشار بیشترمنتقدین باشد.

سرمربی آبی پوشان پایتخت امروز تیمش بد بازی نکرد و تا چند دقیقه قبل از پایان بازی برنده میدان هم بود اما ده دقیق پایانی وقت های اضافه ورق برگشت تا شب یلدایی بلندتر از همه ایرانیان منتظر منصوریان باشد.

منصوریان با این باخت شاید دیگر بهانه ای برای ماندن در استقلال نداشته باشد و چه بهتر که خودش به این موضوع برسد که در این مقطع زمانی نمی تواند گره گشای مشکلات استقلال باشد و باید منتظر بماند در فرصتی دیگر و حضوری دوباره در جمع آبی پوشان آـرزوهای خود را دنبال نماید و این موضوع اصلا از شایستگی های این مربی کم نخواهد کرد و فقط باید منتظر فرصتی دوباره برای اثبات توانایی هایش در استقلال باشد.

 

نویسنده: حمید محبی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vonnn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آیا منصوریان خرافاتی است؟ چرا سرمربی آبی پوشان به دنبال فرار از تختی بود؟
استقلال و طلسم نبردن در تختی؛