تاریخ انتشار: 1395/10/01 03:55
اختصاصی/
کد خبر: 241567

هیئت مدیره منطقی باشد، مشکل استقلال فنی نیست

استقلال نتایج مناسبی در لیگ شانزدهم و جام حذفی نگرفته تا دوباره موج انتقادات به سرمربی جوان آبی پوشان بیشتر شود.
هیئت مدیره منطقی باشد، مشکل استقلال فنی نیست

علی رضا منصوریان از روزی که سرمربی گری استقلال را بر عهده گرفته، هنوز که هنوز است نه یک روز خوش به خود دیده و نه یک آب راحت از گلویش پایین رفته است. البته برخی از این مشکلات به خود او مربوط می شود و بخش اعظم آن را باید در عوامل بیرون از کادر فنی جستجو کرد.

وقتی می گویند اعضای هیئت مدیره سرخابی باید از بدنه فوتبال و ورزش بوده و سرد و گرم چشیده در میادین ورزشی باشند بیراهه نگفته اند، چون اگر  آنها از بدنه فوتبال باشند، می دانند سرمربیگری یک تیم بزرگ مثل استقلال تا چه اندازه سخت بوده و فشار و حاشیه های درون تیم و بیرون از آن تا چه اندازه می تواند  بر روی نتایج تاثیر گذار باشد.

این که برخی از اعضای هیئت مدیره استقلال با علم به این که سر دلسوزی سخن می گویند و خدای ناکرده قرار نیست تعبیر بدی برایش بکار ببیرم، راه و بیراه مصاحبه می کنند و با این مصاحبه ها تیم  و کادر فنی را به حاشیه می برند که نمی شود چاره کار، آنها باید بدانند که در حال حاضر، استقلال بیش از هر زمان دیگری به آرامش نیاز دارد نه مدام تهدید و فشار که اگر این بازی نتیجه گرفته نشود ممکن است تغییرات صورت بگیرد!

آنها باید بدانند که مشکل استقلال الان فنی نیست، چرا که این تیم اگر خیلی ایده آل بازی نکند ولی در اجرای تاکتیک های تیمی هم مشکل چندانی ندارد و آن چه که الان استقلال به آن نیاز دارد آرامش و هم چنین وجود یک روانشاس ورزشی در کنار بازیکنان و کادر فنی است که آنها را برای روزهای سخت آماده نماید.

هیئت مدیره استقلال قبل از این که به فکر جایگزین برای منصوریان باشد به این فکر باشد که ببیند مشکل موجود از کجا سرچشمه گرفته است و بیخود و بی جهت فشار را برا بازیکنان و کادر فنی بیشتر نکند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vonvj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عبور از منصوریان با گرین کارت مجیدی/ چه کسی این سناریو را نوشته است؟