تاریخ انتشار: 1395/09/09 23:30
کد خبر: 246091

سرخ پوشان تبریزی و بی موقع ترین حریف ممکن!

سرخ پوشان تبریزی پس از مدت ها بار دیگر به صدر جدول صعود کردند ولی برای از دست ندادن زودهنگام آن باید این هفته به مصاف بی موقع ترین حریف ممکن بروند!
سرخ پوشان تبریزی و بی موقع ترین حریف ممکن!

به گزارش فرتاک ورزشی، نام پدیده که به گوش هواداران تراکتورسازی می خورد، ناخودآگاه نگرانی تمام وجودشان را می گیرد. حق هم دارند؛ تیم شان از روزی که پدیده به لیگ برتر صعود کرده نه تنها موفق به شکست دادنش نشده اند که هیچ بلکه یک شکست خورده مطلق در تمامی رویارویی هایشان بوده اند!

پدیده در فصل 93-94 لیگ برتری شد و از آن تاریخ تاکنون دو تیم پنج بار با یکدیگر در چارچوب بازی های لیگ برتر بازی کرده اند که هر پنج دیدار با برد مشهدی ها همراه بوده است. این یک اتفاق منحصر به فرد برای تراکتوری است که حداقل در خانه تیم مخوفی به حساب می آید اما سه بار تا کنون در تبریز به پدیده باخته تا لقب گربه سیاه را هواداران این تیم روی حریف مشهدی شان بگذراند که حقیقتا هم لقب به جایی می باشد!

حال تراکتورسازان بایستی در هفته دوازدهم به مصاف پدیده بروند و این بازی درست یک هفته پس از صعود این تیم به صدر جدول برگزار خواهد شد! سرخ پوشان تبریزی که پس از هفته ها تلاش و به سختی صدر را از پرسپولیس گرفتند بایستی دست به کاری بزنند که سه فصل از انجام آن ناتوان بودند و با شکست دادن پدیده، صدرنشینی شان را حفظ کنند! حال باید دید این اتفاق رخ خواهد داد یا اینکه گربه سیاه تراکتوری ها بازهم وظیفه خود را به خوبی انجام داده و این تیم را با شکستی دیگر مواجه خواهد کرد؟!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vopdp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس-تراکتور؛ کدام قرمزپوش کم می آورد؟

تقابل مربیان ضد کی روش/ استقلال قعرنشین میشود؟
پیش‌بازی هفته پنجم لیگ برتر فوتبال؛