تاریخ انتشار: 1395/09/10 01:41
کد خبر: 246067

صبای قم – استقلال؛ تلاش های دو استقلالی برای عبور از بحران

لیگ برتر به هفته دوازدهم رسید و در این هفته، قرار است صبای قم به مصاف استقلال تهران می رود .
صبای قم – استقلال؛ تلاش های دو استقلالی برای عبور از بحران

به گزارش فرتاک ورزشی، لیگ برتر در این هفته نیز در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار خواهد شد تا شاید با این حربه، تعداد تماشاگران افزایش یابد و علاقه‌مندان به فوتبال بتوانند بازی تیم محبوب‌شان را خارج از استرس کاری تماشا کنند.

در این هفته قرار است منصوریان و مرفاوی در تیم های استقلال و صبای قم در برابر هم صف آرایی کنند و با توجه به این که مرفاوی در 9 دیدار گذشته خود در برابر استقلال و تیم های منصوریان به پیروزی نرسیده است، دوست دارد در این بازی سنت شکنی کند.

دو هفته قبل بود که استقلال و صبای قم در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند و در نهایت کار به ضربات پنالتی کشید تا آبی‌ها یک مرحله دیگر صعود کنند. در پایان بازی اما یک دعوای درست و حسابی شکل گرفت. صمد مرفاوی و ساکت الهامی علیه استقلالی‌ها و استقلالی‌ها علیه کادرفنی صبا و همچنین حامد لک دروازه‌بان این تیم  موضع گرفتند. حالا منصوریان تیم خود را به قم می‌برد تا این بار در لیگ با صبا بازی کند. با این حساب دعوا ادامه دارد هر چند اگر مربیان دو تیم بگویند «ماجراهای آن دیدار را فراموش کرده اند!»

منصوریان با استقلال در هفته گذشته، بازی 2 بر صفر برده مقابل گسترش 10 نفره را با تساوی 2 – 2 به اتمام رساند تا مورد هجمه انتقادات قرار بگیرد. او به دنبال راهی برای جبران است تا نه از جمع بالانشین‌ها دور شود و نه دعوا با صبایی‌ها را ببازد. مرفاوی نیز برای نجات تیمش از بحران، باید از امتیازات خانگی دفاع کند. در کنار این شرایط سخت برای تیم‌ها، هیجان دعوای قبل را نیز اضافه کنید. با این وجود می‌توان رقابت صبا - استقلال در قم را، متفاوت‌ترین بازی هفته دوازهم دانست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4voplp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جلسه فنی منصوریان قبل از تمرین امروز استقلال