تاریخ انتشار: 1395/10/27 13:11
کد خبر: 235567

از پاشازاده تا دست نشان؛ معادله چند مجهولی آلومینیوم بر روی نیمکت

پس از صعود تیم فوتبال آلومینیوم اراک به لیگ دسته اول، همگان انتظار یک حضور قدرتمندانه از این تیم را داشتند، حضوری که نهایتا سبب صعود به لیگ برتر شود. در ابتدای این دوره مسابقات غلام رضا دلگرم سرمربی نه چندان مطرح ایرانجوان بوشهر، سر مربی آلومینیوم اراک شد.
از پاشازاده تا دست نشان؛ معادله چند مجهولی آلومینیوم بر روی نیمکت

به گزارش فرتاک ورزشی، عملکرد دلگرم در دوره مدیریتی سابق  باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم  با انتقاداتی همراه بود تا این که پس از تغییرات مدیریتی این باشگاه و کسب نتایج ضعیف، کمیته فنی رای به برکناری وی صادر کرد و پس از آن  داوود مهابادی، سر مربی که در کارنامه خود صعود گهر درود به لیگ برتر را داشت، جای دلگرم را گرفت.

مهابادی نیز علی رغم تمامی امکاناتی که در دست داشت نتوانست در آلومینیوم موفق عمل کند، اما این امر سبب نشد تا مسئولان باشگاه آلومینیوم احساسی عمل کنند چرا که در اقدامی حرفه ای به مهابادی فرصت های لازم را جهت برآورده ساختن انتظارات هواداران دادند، ولی این امر محقق نشد و باشگاه آلومینیوم پس از بازی با استقلال اهواز به طور رسمی قطع همکاری خود را با مهابادی اعلام کرد.

در حال حاضر پنج گزینه اصلی برای سرمربی گیری تیم فوتبال آلومینیوم مطرح است.

محمود فکری بازیکن سابق استقلال که اولین تجربه مربی گری خود را در نیم فصل اول (96-95) با تیم نساجی مازندران داشت و توانست عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد اما به دلیل مشکلات مالی از این تیم جدا شد.

گزینه بعدی رسول خطیبی است که در فصل گذشته سبب راه یافتن ماشین سازی تبریز به لیگ برتر شد ولی با کسب نتایج ضعیف در این لیگ نتوانست عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد.

گزینه های دیگری نیز از جمله نادر دست نشان و اکبر میثاقیان مطرح هستند؛ اما هیچ یک از این افراد به اندازه مهدی پاشازاده محتمل تر نیستند.

پاشازاده آشناترین نام و محبوب‌ترین سرمربی فوتبالی استان مرکزی است؛ چرا که با هدایت وی آلومینیوم توانست به لیگ دسته اول صعود کند.

پاشازاده بعد از جدایی از آلومینیوم به تیم پارس جم رفت و سبب صعود این تیم به لیگ یک شد. پس از آن در نیم فصل سال جاری به راه آهن تهران پیوست و علی رغم تمامی مشکلات مالی این تیم، کارنامه قابل قبولی را در لیگ دسته اول برای خود به ثبت رساند، اما نهایتا به دلیل جدایی برخی بازیکنان اصلی تیم راه آهن و نبود مدیریت مناسب، پاشازاده از این تیم جدا شد و امروز به دنبال درخواست هواداران آلومینیوم اراک به عنوان اصلی ترین گزینه سرمربی گری این تیم مطرح است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4voxbj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجبوب مجاز: آماده ی دربی کرمان هستیم/ موفقیت تیم برایم ارزش بیشتری دارد
اختصاصی/