تاریخ انتشار: 1402/05/16 01:01
کد خبر: 1467

صحبت‌های خصوصی با دروازه‌بان استقلال؛ او با چهره ای جدید وارد می‌شود!

وحید طالب لو دروازه‌بان سابق استقلال امروز با حضور در تمرین استقلال علاوه بر دیدار با جواد نکونام با بازیکنان استقلال نیز خوش و بش کرد.
صحبت‌های خصوصی با دروازه‌بان استقلال؛ او با چهره ای جدید وارد می‌شود!

وحید طالب لو یکی از دروازه‌بانان به یاد ماندنی تیم آبی است. دروازه‌بانی که پدرش در تیم ملی فوتبال ایران تدارکات بود و با زحمت فراوان به دروازه ی استقلال رسید و در حضورهادی طباطبایی و پرویز برومند مرد شماره یک آبی‌ها شد و حتی به تیم ملی هم رسید. او سال‌هاست که در آمریکا زندگی می‌کند و بعد از 5 سال به تهران برگشته است. او با استفاده از این فرصت در تمرین آبی‌ها حاضر شد تا برای دقایقی با جواد نکونام و بازیکنان استقلال دیدار کند.

وحید طالب لو جالب اینکه برای دقایقی هم با سید حسین حسینی صحبت کرد. دروازه‌بان و کاپیتان استقلال که فصل گذشته فشار زیادی را تحمل کرد تا جایی که ابتدا تصمیم به خداحافظی با تیم آبی گرفت و در ادامه تصمیم گرفت قرارداد خود را تمدید کند. این یعنی ماندن و دوباره مبارزه کردن.

وحید طالب لو بدون شک در صحبت با سید حسین تجربیات خود را به این دروازه‌بان انتقال داد و به طور حتم به وی روحیه داد تا دوباره با شرایط مبارزه و رقابت به درون دروازه آبی‌ها برگردد و یک فصل خوب برای خود و استقلال رقم بزند.

صحبت‌های خصوصی با دروازه‌بان استقلال؛ او با چهره ای جدید وارد می‌شود!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vq9z2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کمبود مهاجم؛ دغدغه این روزهای نکونام در استقلال