تاریخ انتشار: 1397/06/07 00:20
کد خبر: 132543

اختلاف هواداری در مشهد بالا گرفت؛ کوچ مجدد لیدران از اردوگاه سیاه جامگان؟

با حضور زوهانی به عنوان سرمربی سیاه جامگان، اختلافاتی در بین هواداران این تیم به وجود آمده است و بعید نیست همانند فصل گذشته برخی لیدران باشگاه سیاه جامگان به اردوگاه دیگر تیم همشهری کوچ کنند.
اختلاف هواداری در مشهد بالا گرفت؛ کوچ مجدد لیدران از اردوگاه سیاه جامگان؟

666666

به گزارش "فرتاک ورزشی" روز گذشته حمید زوهانی به عنوان سرمربی سیاه جامگان منصوب شد و علی حنطه به دلیل مشکلات عدیده مالی استعفا داد؛ انتخابی که به زعم برخی هواداران خوشایند نبود و حواشی متعددی را به وجود آورد. در حالیکه هواداران درخواستشان واگذاری امتیاز تیم به خداداد عزیزی بود این اتفاق رخ داد اما آنها به انتخاب زوهانی توسط عزیزی معترض بودند و اصرار داشتند حنطه که تحت حمایت کامل آنها بود بر مسند کار باقی بماند.

فصل گذشته نیز اتفاقاتی مشابه رخ داد که سرانجام آمد قهر افراد کانون هواداران سیاه جامگان بود و آنها در اقدامی قابل توجه و عجیب، به اردو تیم رقیب (پدیده) کوچ کردند؛ البته که با فشار هواداران سیاه جامگان آنها از تصمیم خود منصرف شدند و خیلی زود به اردوگاه سیاه جامگان بازگشتند. با گذشته سریال حواشی مختلف فصل گذشته، مجددا با شروع فصل جدید اختلافات هواداری میان کانون هواداران این باشگاه و سرمربی جدید سیاه جامگانی ها شکل گرفته است و آنها که حامی علی حنطه و البته خداداد عزیزی بودند، به شدت با انتخاب زوهانی مخالفند و با تحریم تمرینات و انتشار پیام های خداحافظی گونه مجددا تیم خود را تحریم کردند.

باید منتظر ماند و دید که طی روزهای آینده آیا اتفاقات مشابه فصل گذشته برای لیدران باشگاه سیاه جامگان مجددا رخ خواهد داد یا خیر و آنها به جمع لیدران باشگاه پدیده خراسان که اکنون در صدرجدول لیگ برتر ایران قرار دارد اضافه خواهند شد یا خیر؟ عکس کار شده در مطلب در آغاز فصل گذشته است که لیدران باشگاه سیاه جامگان به جمع لیدران باشگاه پدیده اضافه شده بودند اما خیلی زود با فشار هواداران این باشگاه، از تصمیم خود منصرف شدند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vv8q6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سه امتیاز آسوده در حساب اروند؛ جامه سیاه بر فوتبال مشهد