تاریخ انتشار: 1395/12/15 14:29
کد خبر: 225091

میثاقیان در چالش زمان

اکبر میثاقیان به ساعتش می نگرد. چند دقیقه به پایان بازی با استقلال باقی مانده؟ آیا کسب یک امتیاز از این بازی به او و سیاه جامگان برای ماندن در جدول بازی ها کمک خواهد کرد یا نه؟
میثاقیان در چالش زمان

اکبر میثاقیان به ساعتش می نگرد. چند دقیقه به پایان بازی با استقلال باقی مانده؟ آیا کسب یک امتیاز از این بازی به او و سیاه جامگان برای ماندن در جدول بازی ها کمک خواهد کرد یا نه؟ تیمی که استقلال را در تهران متوقف می کند، آنهم در شرایطی که صاحب موقعیت های بیشتری برای گلزنی شده بود و گل مساوی را از روی نقطه پنالتی خورد حتما شایستگی ماندن در جدول بازی ها را دارد اما مشکل این جاست که اکبر میثاقیان دیر به سیاه جامگان پیوسته و زمان کمی برای نجات این تیم دارد. 

اکبر میثاقیان لیگ برتر را دوست دارد. او که بعد از سال ها مربیگری در لیگ یک دوباره به لیگ برتر آمده نمی خواهد این حضور را از دست بدهد. واقعیت این است اگر سیاه جامگان به دسته اول سقوط کند این اکبر میثاقیان است که مجبور است این تیم را از دسته اول به لیگ برتر  برگرداند. کاری سخت. کاری که اکبر میثاقیان با وجود تلاش های فراوان در تیم های خونه به خونه – مس کرمان و بادران تهران موفق به انجام آن نشد و به همین خاطر از بادران اخراج شد و به زعم خود اولین بار بود که به این بهانه از تیمی اخراج می شد. 

اکبر میثاقیان در چالش زمان. او لیگ برتر را دوست دارد. بیشتر از لیگ یک. در لیگ یک موفقیت تنها با صعود به لیگ برتر معنی پیدا می کند در حالی که در لیگ برتر حتی یک بازی خوب در برابر استقلال و پرسپولیس می تواند اکبر میثاقیان و تیمش را مورد توجه رسانه ها قرار دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vw7yp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داور اشتباه نمی کرد، استقلال تا صبح نمی توانست به ما گل بزند / لیگ سوئد را مفت از دست دادم

میثاقیان: آبگوشت می‌خوریم چون ارزان است
گواردیولا هم در 48 ساعت نمی تواند کاری کند

ترس منصوریان از بازی فردا
استقلال باید در نیمه اول گل بزند