تاریخ انتشار: 1395/12/19 18:28
کد خبر: 224167

امروز برانکو می‌خندد یا سید سیروس؟

امروز پنجشنبه 19 اسفندماه 95 ، راس ساعت 17:30 و از هفته 24 لیگ برتر شانزدهم فوتبال ایران ، شاهد 1 نبرد تمام عیار (( سرخابی )) و کلاسک مابین پرسپولیس تهران و استقلال خوزستان در ورزشگاه بزرگ آزادی خواهیم بود.
امروز برانکو می‌خندد یا سید سیروس؟

به گزارش فرتاک ورزشی، این مسابقه که بدون شک یکی از مهم ترین بازی های دور برگشت این رقابت هاست ، تاثیر زیادی در ادامه روند لیگ خواهد داشت . تیم آبی پوش اهوازی در صورت برتری ، به جمع مدعیان لیگ جهت صعود به جام باشگاه های آسیا قرار خواهد گرفت و تیم پرسپولیس نیز در صورت موفقیت در این بازی ، خود را به کسب جام شانزدهم نزدیک و نزدیک تر خواهد نمود . یکی از مهمترین دلایل حساسیت این مسابقه ، موفقیت های اخیر و پی در پی استقلال خوزستان در لیگ برتر کشور و لیگ آسیا علی رغم مشکلات عدیده مالی ، بی مهری های مسولین و متعاقبا عزم جزم این تیم جهت حضور در بالای جدول است .

از دیگر دلایل این حساسیت ، تمایل پرسپولیس میزبان به قهرمانی زود هنگام ، تکمیل موفقیت های دو سال اخیر خویش و بوسه زدن بر جام قهرمانی پس از سالهای سال است .

آنچه امروز نقشی اساسی در نتیجه این مسابقه خواهد داشت ، نحوه حمایت تماشاگران پرتعداد قرمز پوش ، اشتباهات فردی و گروهی کمتر دو تیم ، فرصت طلبی بیشتر مهاجمان ، عمل به فرامین مربیان بنحو احسن و خصوصا قرار نگرفتن تحت تاثیر بازی حریف است .

اگر پرسپولیس میخواهد برنده این مسابقه باشد ، میبایست تیم استقلال خصوصا حمله آتشین این تیم را دست کم نگرفته و همانند بازی دربی از دفاع خویش غافل نشود .

استقلال خوزستان اگر قصد دارد برنده این رقابت حساس باشد ، میبایست کاری کند که  با به ثمر رساندن گل زود هنگام و سپس پرسینگ ، تاکتیک دفاع و ضد حمله را بصورت دقیق پیاده کند تا از این رقابت سهمگین با دست پر راهی اهواز شود .

اما حتم به یقین نتیجه تساوی به نفع هیچ یک از دو تیم نخواهد بود .

در این بازی تیمی که نبض میانه میدان را در اختیار گرفته ، ابتکار عمل و طراحی حملات بهتری را داشته باشد ، پایان مسابقه اشک را از چشمان حریف جاری خواهد نمود .

نوبسنده: محسن بابادی(تحلیلگر و آنالیزور فوتبال کشور)

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vwdlj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو: دربی جذابی خواهد بود/ بازی با استقلال همواره سخت است