تاریخ انتشار: 1395/12/08 01:30
کد خبر: 226767

رقیب پرسپولیس و اعتصاب ادامه دار

بگویک‌شنبه هفته آینده تیم‌های نفت و پرسپولیس در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم خواهند رفت.
رقیب پرسپولیس و اعتصاب ادامه دار

 در شرایطی که پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارد و بازیکنانش در کوران مسابقات داخلی و بین‌المللی هستند وضعیت نفت اما کاملا متفاوت است و 5 روز است که تمرینات این تیم به دلیل اعتصاب بازیکنانش برگزار نمی‌شود. جلسه امروز مدیران با بازیکنان هم تاثیرگذار نبود و نفتی‌ها امروز هم تمرین نکردند. ظاهرا مشکلات مالی امان بازیکنان نفت را بریده و آنها که در این مدت فقط وعده و وعید شنیده‌اند دیگر حاضر به تمرین نیستند. در این میان علی دایی هم نتوانسته بازیکنانش را به تمرین متقاعد کند و اعلام کرده که نمی‌تواند به زور از بازیکنانش بخواهد که تمرین کنند. دایی صبح امروز هم در کنکور دکترای نیمه متمرکز رشته علوم اجتماعی شرکت کرد تا دانشجوی مقطع دکتری شود!

به نظر می‌رسد در باشگاه نفت اوضاع به هم ریخته است. نه از مدیران این تیم کاری برمی‌آید و نه حتی علی دایی با آن شخصیت کاریزماتیکش می‌تواند شرایط را تغییر دهد. در این بلبشو اتفاقات عجیب دیگری هم افتاده است. سجاد شهباززاده هفته پیش با قراردادی به این تیم پیوسته اما هنوز کارت بازی‌اش صادر نشده است. جالب این که فریبرز محمودزاده  رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ امروز گفت: باشگاه نفت هیچ مدرکی برای ما نیاورده و تاکنون هیچ اقدامی نزد ما صورت نگرفته است. البته آنها باید قبل از ما به کمیته‌ بین‌الملل فدراسیون مراجعه کنند تاITC  این بازیکن را بگیرند و با ارائه مدارک‌شان ما کارت بازی شهباززاده را صادر کنیم.

به این ترتیب به نظر می‌رسد پرسپولیسی‌ها که مدعی اصلی قهرمانی هستند، در بهترین زمان ممکن با تیم نفت روبروو خواهند شد. بازیکنان نفت حتی اگر از فردا در تمرینات شرکت کنند، بعد از 5 روز اعتصاب، شرایط بدنی مناسبی نخواهند داشت و مشخص نیست که تا روز بازی به شرایط ایده‌ال می‌‎رسند یا نه! حتی ممکن است کارت بازی شهباززاده هم صادر نشود تا تعداد غایبان نفت در مقابل شاگردان برانکو بیشتر هم بشود. میلاد فراهانی و محمد دانشگر هم به دلیل محرومیت در این بازی غایب خواهند بود تا فعلا همه چیز در باشگاه نفت بر وفق مراد پرسپولیسی‌ها باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vwvw6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



حرف‌های علی دایی درباره عکس حاشیه‌ساز