تاریخ انتشار: 1395/11/19 13:34
کد خبر: 230819

خلق یک عدد 6 جذاب دیگر برای پرسپولیسی ها

امیر قلعه‌نویی در بیست و هشتمین رویارویی‌اش با پرسپولیسی‌ها، ششمین شکست خود را برابر سرخپوشان تهرانی تجربه کرد. از سال 1380 که ژنرال برای اولین‌بار با تیم برق تهران و در چارچوب مسابقات جام جام حذفی برابر پرسپولیس قرار گرفت و در یک بازی زیبا و تماشایی 3 بر 2 مغلوب حریف نامدارش شد تا به امروز او 28 مرتبه با تیم‌های برق، استقلال اهواز، استقلال تهران، مس کرمان، سپاهان و تراکتورسازی تبریز در لیگ برتر و جام حذفی مقابل پرسپولیس قرارگرفته است حاصل آن 7 برد، 15 تساوی و 6 شکست است! امیر دربازی دیروز مقابل پرسپولیس 6 تایی شد.
خلق یک عدد 6 جذاب دیگر برای پرسپولیسی ها

به گزارش فرتاک ورزشی، امیر قلعه‌نویی 6 بار با تیم‌های برق تهران، استقلال اهواز، سپاهان و تراکتور سازی مغلوب پرسپولیس شده است. جالب این که تمام باخت‌های امیر به قرمز‌ها در ورزشگاه آزادی اتفاق افتاده و او خارج از این ورزشگاه هیچ وقت بازنده نشده است!

4 شکست در لیگ، 2 باخت در جام خذفی

امیر قلعه‌نویی 6 بار برابر پرسپولیس بازنده شده که 4 بار آن در لیگ برتر و 2 مرتبه دیگرش در چارچوب جام حذفی بود. البته یکی از باخت‌های ژنرال به قرمز‌ها با سپاهان و یک چهارم نهایی جام حذفی است که در ضربات پنالتی مغلوب شدند. شاید امیر باخت در ضربات پنالتی را جزو آمار شکست‌هایش محاسبه نکند.

ناکامی‌های متوالی مربی‌ای که متخصص پرسپولیس بود/ ژنرال تخصص‌اش را از دست داده!

امیر قلعه‌نویی که در 5 بازی قبلی مقابل پرسپولیس موفق به شکست این تیم نشده بود، برای ششمین بار برابر حریفش ناکام ماند. امیر در 6 بازی اخیر 3 تساوی و 3 شکست را مقابل پرسپولیس تجربه کرده است. به این ترتیب می‌شود گفت متخصص بازی با پرسپولیس از لیگ چهاردهم به این طرف همواره برابر قرمزها ناکام مانده و تخصص‌اش را از دست داده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vwwon

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادینیو به دیدار با اس.خوزستان می‎رسد