تاریخ انتشار: 1395/11/15 22:06
کد خبر: 231567

احمد نوراللهی و امید عالیشاه مهم شدند

احمد نوراللهی و امید عالیشاه مهم شدند

پرسپولیس- تراکتورسازی به هر نتیجه‌ای که ختم شود، خالی از حاشیه نخواهد بود. این بازی را باید مهم‌ترین بازی فصل فوتبال ایران لقب داد؛ حتی مهم‌تر از شهرآورد بعد از آن. نخستین بهانه برای پراهمیت دانستن این بازی، رقابت دو تیم قرمزپوش در صدر جدول لیگ برتر است که با فاصله گرفتن پرسپولیس، شدت بیشتری هم گرفته. مهم‌ترین دلیل برای حساسیت این بازی را اما باید بیرون از زمین فوتبال و جدول لیگ جست‌وجو کرد. جایی که کلید جدایی امید عالیشاه و احمد نوراللهی زده شد و پرسپولیسی‌ها باشگاه تبریزی را متهم کردند که با وسوسه کردن بازیکنان‌شان، رقابت را به بیرون زمین کشانده است. بدون شک عالیشاه و نوراللهی که تا همین چند هفته پیش پیراهن پرسپولیس را به تن داشتند و حالا سرباز تراکتورسازی هستند، نقش پررنگی در این بازی خواهند داشت. با محرومیتی که به خاطر هل دادن داور شهرآورد تبریز گریبان مهدی کیانی را گرفت، احمد نوراللهی این شانس را پیدا کرده که مقابل تیم سابق خود در ترکیب اصلی تراکتورسازی جا بگیرد.
در واقع این بازیکن که در پرسپولیس نیمکت‌نشین بود و در این چند هفته‌ای که پیراهن تراکتورسازی را به تن دارد تنها در بازی با استقلال خوزستان به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفته، مقابل پرسپولیس این شانس را به دست آورده که از ابتدا وارد میدان شود و مقابل بازیکنانی قرار بگیرد که نیم‌فصل اول را کنار آنها گذرانده بود. امید عالیشاه هم اگر چه هنوز نتوانسته در ترکیب تراکتورسازی جایگاه ثابت و خوبی برای خودش دست و پا کند اما حداقل در بازی با پرسپولیس می‌تواند مهره‌ای کلیدی برای تیم تبریزی باشد؛ به این دلیل که با شرایط پرسپولیس و بازیکنانش کاملا آشناست.
عالیشاه بعد از نمایش مطلوبش در بازی مقابل صنعت‌نفت آبادان، نتوانست از فرصتی که برابر پیکان نصیبش شده بود سود ببرد و باز هم در گلزنی ناکام ماند. اتفاقی که با واکنش امیر قلعه‌نویی همراه بود و او نسبت به فرصت‌سوزی این بازیکن معترض شد. حالا اما این بازیکن هم مثل نوراللهی به حساس‌ترین و مهم‌ترین بازی رسیده و امید دارد که عملکرد تحسین‌برانگیزش در بازی قبل را که کارشناسان هم تاییدش کردند و قلعه‌نویی عصبانی از فرصت‌سوزی‌های عالیشاه دوندگی‌ و بازی خوب او را نادیده گرفت، با گلزنی مقابل پرسپولیس تکمیل کند. پرسپولیسی که تنها مانع پیش‌روی تراکتورسازی در راه رسیدن به قهرمانی است و با پیروزی برابر قرمزهای تبریزی، خودش یک قدم به جام نزدیک‌تر خواهد شد.
 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vwyx6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دردسر جدید پرسپولیسی ها/ یک تیم نظامی مدعی شده مهاجم پرسپولیس سرباز است!