تاریخ انتشار: 1401/11/21 20:53
کد خبر: 10791

برزای: مطمئن باشید هنوز مدعی قهرمانی هستیم

بهنام برزای می گوید به زودی جایگاه گل گهر را در جدول پس می گیرند.
برزای: مطمئن باشید هنوز مدعی قهرمانی هستیم

گل گهر سیرجان به نتیجه تساوی در دریی کرمان دست پیدا و به رده پنجم جدول سقوط کرد. بهنام برزای در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: در ابتدای نیمه اول موقعیت هایی داشتیم ولی در ادامه جریان بازی آنطور که می خواستیم پیش نرفت، در نیمه دوم با تعویض ها روند کار بهتر شد و به گل هم رسیدیم و تا آخرین ثانیه ها پیروز میدان بودیم اما در بدترین موقع گل خوردیم و دیگر وقتی برای جبران نبود. 
او در مورد وقت کشی تیم حریف ادامه داد: به نظرم گلر آن ها در چند صحنه بازی را خواباند و وقتی این اتفاق می افتد بازی از ریتم می افتد.

این بازیکن در مورده رده پنجمی گفت: ما دو امتیاز از دست دادیم و در آن سمت هم تراکتور برد و همین موضوع باعث شد به رده پنجم برویم. این نشان می دهد مسابقات در اوج هیجان خود قرار دارد و با یکی دو بازی همه چیز عوض می شود. هیچ جای اشتباهی وجود ندارد. خیلی سریع به رده های بالاتر می رویم.

وی در مورد دیدار با ملوان نظرش را اینگونه بیان کرد: ملوان دچار تحول شده و حریف سرسختی محسوب می شود و بازی در انزلی به خصوص در این فصل دشوار است. ما برای این بازی برنامه ریخته ایم و بعد از دو هفته ناکامی باید هر طور شده ببریم.

برزای در پایان گفت: ما جز مدعیان بودیم و همان طور که گفتم با یک برد دوباره به رده های بالاتر می رویم، امسال قطعا جز سه تیم برتر خواهیم بود و امیر خان که پر افتخار ترین مربی ایران است قطعا کار خودش را بلد است، اصلا دوست نداریم مثل پارسال اسیر بدشانسی ها شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vyo64

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برزای: به جان مادرم یک جای کار می‌لنگد