تاریخ انتشار: 1395/07/07 12:10
کد خبر: 258943

اسکوچیچ آلترناتیو همه مربیان!

خیلی باید خوش شانس، باکارنامه، کاربلد، شناخته شده، دلال، ایجنت، مدیر برنامه و از این بند و بساط ها داشته باشی که وقتی هر تیمی مربی‌اش اخراج یا استعفا می‌دهد نامت اولین نفر سر زبان‌ها بیفتد و گزینه جانشینی فلان مربی شوی!
اسکوچیچ آلترناتیو همه مربیان!

معمولاً مربیان با کارنامه، کاربلد و شناخته شده کمتر بی‌تیم می‌مانند و همیشه تیم دارند. بعضی از مربیان بی کارنامه و معمولی هم گرچه چیزی در چنته ندارند ولی آدم های خودشان را دارند و اجازه نمی‌دهند طرف حتی یک سال هم بی تیم بماند. مربی بوده که هر سال یک تیم را سقوط داد ولی آخر فصل اولین نفر صاحب تیم شده است. از این دست مربیان در لیگ کم نیستند و اگر به تیم های لیگ برتری و لیگ های پایین‌تر توجه کرده باشید متوجه خواهید شد که کدام مربی کارنامه دارد و کدام یکی بی‌کار نامه است که هر سال صاحب تیم می‌شود.

جانشین منصوریان

در این چند وقت اخیر هر مربی که نتیجه نگرفته و یا در حال برکناری بوده نام یک سری مربیان خاص مطرح شده است. یکی از این مربیان دراگان اسکوچیچ است که فقط یک سال در ملوان آن هم با مدیریت خوب صادق درودگر هفتم جدول شد و توانست نیمچه کارنامه‌ای در سه سال حضورش در ایران به دست آورد . گرچه او با فولاد هم مکان پنجم را به دست آورد ولی این را فراموش نکنید که اسکوچیچ تیم قهرمان را تحویل گرفت و پنجم کرد. البته این تیم یک سری مشکلات از قبیل باطل شدن کارت پایان خدمت چند بازیکن را داشت که در عدم نتیجه‌گیری اسکوچیچ بی‌تاثیر نبود ولی در مجموع او نسبت به خیلی از مربیان داخلی و حتی خارجی کارنامه خاصی ندارد و نمی‌شود مربی موفقی دانست و برایش سرو دست شکست. اسکوچیچ مربی بود که به جوان ها خوب بها می‌داد و با میدان دادن به جوانان توانست خودش را در دل یک سری جا دهد وگرنه به کارنامه باشد قابل قیاس با خیلی از مربیان نیست و پایین‌تر از آنها است. در حال حاضر او تیم ندارد و نباید مربی کاربلد آن هم اسکوچیچ که در اروپا مربیگری کرده بی‌تیم بماند!

جانشین گل محمدی و ابراهیم‌زاده

به هر حال فعلاً او گزینه چندین تیم است که از اول فصل نامش مطرح می‌شود. عده ای هر روز می‌نوشتند و می‌گفتند علیرضا منصوریان امروز ، فردا برکنار می‌شودو اسکوچیچ جایش را می‌گیرد. مس کرمان هم نتیجه نمی‌گرفت بحث برکناری ابراهیم زاده و آمدن این مربی مطرح شد که هنوز هم خبری از او نیست و ابراهیم زاده دارد کارش را می‌کند. الان هم تا یحیی گل‌محمدی کنار رفت اولین نفری که نامش سر زبان ها افتاد همین اسکوچیچ بود که خوشبختانه از سوی سعید آذری مدیرعامل باشگاه تکذیب شد. و حالا در ادامه مربی کروات را جایگزین مربی دیگری کنند باید کمی منتظر ماند. اینکه چرا تا بحث برکناری یک مربی مطرح می‌شود یا تیمی نتیجه نمی‌گیرد اولین نفر نام اسکوچیچ یا یکی از گزینه ها این مربی می‌شود خیلی عجیب است و باید به آن شک کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vyo9j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسکوچیچ در دو راهی اصفهان و استقلال؟!