تاریخ انتشار: 1399/09/16 13:24
کد خبر: 49243

بلاتکلیفی در اصفهان؛21 بازیکن ذوب‌آهن در اختیار نیستند!

در حالی که کمتر از چند ساعت به برگزاری دیدار ذوب آهن و شهرخودرو مانده، شرایط در تیم ذوب‌آهن بحرانی و وضعیت این بازی نیز نامشخص است.

بلاتکلیفی در اصفهان؛21 بازیکن ذوب‌آهن در اختیار نیستند!

از هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر طبق برنامه امروز ذوب آهن میزبان تیم شهرخودرو است و در حالی که چند ساعت به آغاز این بازی مانده، تیم اصفهانی در وضعیت بحرانی به سر می‌برد.

تست کرونا ۱۸ بازیکن تیم ذوب آهن مثبت اعلام شده و ۳ بازیکن این تیم نیز در اختیار تیم ملی جوانان هستند تا رضایی در مجموع ۲۱ بازیکن خود را برای این دیدار در اختیار نداشته باشد.

از ۳۵ بازیکن ذوب آهن که به سازمان لیگ معرفی شده‌اند، تنها ۱۴ بازیکن در اختیار سرمربی قرار دارند که از این ۱۴ بازیکن ۶ نفر نه تنها در هیچکدام از دیدارهای این تیم حضور نداشته‌اند، بلکه تاکنون در لیست ۱۸ نفره هم نبوده‌اند و تنها ۵ بازیکن از این ۱۴ نفر در بین بازیکنانی هستند که در ۴ بازی قبلی بیشتر مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

اردوی ذوب آهن شب گذشته کنسل شد و از صبح امروز رحمان رضایی به همراه ۴ بازیکن در هتل پیروزی اصفهان اردوی این تیم را تشکیل داده‌اند و این در حالی است که مشخص نیست این بازی از ساعت ۱۵ امروز آغاز می‌شود یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vz9np

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال باید نقطه ضعف نفت را شناسایی کند!