تاریخ انتشار: 1395/06/10 09:29
کد خبر: 264370

تیم ملی در روز بازی با قطر همان لباس سابق را می پوشد؟

در صورتی که عنوان شده بود تیم ملی با برند آدیداس مقابل قطر در زمین حاضر می شود حالا اخبار دیگری به گوش می رسد. لباس های آدیداس هنوز به دست فدراسیون نرسیده است.
تیم ملی در روز بازی با قطر همان لباس سابق را می پوشد؟

به گزارش فرتاک ورزشی، در صورتی که عنوان شده بود تیم‌ملی با برند آدیداس مقابل قطر در زمین حاضر می‌شود حالا اخبار دیگری به گوش می‌رسد. زمان زیادی تا بازی باقی نمانده و هنوز بخش وسیعی از البسه در گمرگ است. بهترین خبری که قبل از بازی مهم تیم‌ملی فوتبال ایران مقابل قطر می‌شد از مدیران فوتبال ایران شنید را مهندس عابدینی رسانه‌ای کرد. او در مصاحبه با رسانه‌ها مدعی شد به خاطر پایین بودن کیفیت لباس‌های جیووا و مرتفع نکردن مشکلات قبلی، ما بر آن شدیم فعلا با برند معروف و سرشناس آدیداس همکاری کنیم. گویا از ماه‌های قبل سفارش لباس‌ها داده شده و نماینده آدیداس در خاورمیانه بعد از گرفتن سفارشات، لباس تیم‌ملی را به تهران فرستاده است.

اما حالا 2 مشکل بسیار بزرگ پیش روی تیم‌ملی قرار دارد. زمان اندکی به بازی مقابل قطر و همچنین تیم‌ملی فوتبال چین باقی مانده و بخش اعظمی از محصولات آدیداس هنوز در گمرک است چون هزینه ترخیص آنها بالاست،فعلا فدراسیون نتوانسته آنها را خارج کند و از سوی دیگر باید طرح‌های مورد نظر را در چاپخانه روی پیراهن‌ها زد مثل شماره، نام بازیکن،آرم‌های مربوط و همچنین عکس یوز ایرانی در صورت امکان.  یکی از افراد نزدیک به تیم‌ملی در این باره خبر داد فدراسیون همه تلاشش را می‌کند تا قبل از بازی ایران مقابل قطر، همه این کارها را انجام دهد و البسه بموقع به دست تیم‌ملی برسد اما اگر به هر ترتیبی، آنها موفق نشدند شاید در نهایت تعجب، شاهد پوشیدن همان برند جیووا در این 2 بازی باشیم؛ موضوعی که کی‌روش به هیچ‌وجه با آن موافق نیست اما او در جریان مشکلات قرار دارد و می‌داند مهدی تاج همه کارهای لازم را انجام داده است.

حالا باید منتظر ماند و دید تا روز پنجشنبه، مسؤولان فدراسیون قادر به حل مشکلات و ترخیص محصول آدیداس از گمرک و باقی امور هستند یا نه. بعد از جام‌جهانی 2006 که تیم‌ملی با برند آلمانی پوما همکاری می‌کرد، دیگر هیچ برند معروفی را روی لباس ملی‌پوشان فوتبال ندیدیم و شاید حضور آدیداس بهانه‌ای باشد برای تغییر این نگرش. تیمی که هر سال میلیاردها تومان از اسپانسرهایش درآمد دارد، شایسته پوشیدن لباس‌های درجه یک و استاندارد است البته اگر مدیرانی دلسوز و آینده‌نگر بر مسند کار باشند؛ نه آنهایی که برای خانواده خود بهترین برندهای دنیا را استفاده می‌کنند اما وقتی بحث تیم‌ملی می‌شود به حداقل‌ها راضی‌اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y5jlm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایی از پیراهن جدید تیم ملی+ عکس