تاریخ انتشار: 1396/09/30 18:20
کد خبر: 168294

امیدواری سرمربی پدیده به بازگشت 6 امتیاز!

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد امیدوار است ۶ امتیاز کسر شده از تیمش، مجددا به این به امتیازات تیمش اضافه شود.
امیدواری سرمربی پدیده به بازگشت 6 امتیاز!

 رضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در نشست خبری قبل از بازی با پیکان، اظهار کرد: وقتی نیم‌فصل نخست را به اتمام رساندیم، اردوی خوبی را در کیش آغاز کردیم و تمرینات خوبی را برگزار کردیم تا برای نیم فصل سخت دوم کار خود را آغاز کنیم. امیدواریم بر اساس مستندات و ادله‌ای که باشگاه دارد، امتیازات را برگردانیم. اگر هم برنگشت، قطعا باید تلاش کنیم تا دوباره به جمع‌آوری امتیازات بپردازیم.

وی افزود: متاسفانه به دلیل مسائل اداری نمی‌توانیم از ۲ خریدمان استفاده کنیم. با تیمی بازی داریم که شایستگی‌هایش را بارها و بارها اثبات کرده‌ است. تفکری حرفه‌یی در باشگاه پیکان حاکم است و مربی با دانشی مثل جلالی در این تیم حضور دارد.

مهاجری خاطرنشان کرد: امیدوارم که با توجه به شناخت‌مان از پیکان بتوانیم فردا پیروز باشیم و راهی نو را آغاز کنیم. کار نشد ندارد و به یاد دارید که سال گذشته با وجود همه مشکلات ۵ برد متوالی به دست آوردیم. از بازیکنانم این روزها واقعا انگیزه گرفته‌ام و می‌دانم که با این انگیزه و غیرت قطعا به لیگ باز می‌گردیم. در نیم‌فصل دوم کار سخت است زیرا تیم‌ها به شدت خود را تقویت کرده‌اند.

سرمربی پدیده تصریح کرد: در نیم‌فصل دوم تیم از پیش‌باخته‌ای نداریم، هرکس تلاش کند می‌تواند به سهمیه برسد.

مهاجری در رابطه با علاج مشکل باشگاه‌های ایرانی در رابطه با کسر امتیاز از تیم‌ها گفت: فکر می‌کنم مشکل بزرگ تیم‌های ایرانی پاسخگو نبودن مدیران پیشین است. در زمان مدیریت ساکت در سپاهان، به خاطر ثبات شاهد بودیم که این تیم به موفقیت رسید. جز تعدادی اندک آیا مدیرعاملی با سابقه بیش از یکی دو سال در لیگ برتر داریم؟ امروز چه گناهی من و تیمم داریم که ناگهان وسط فصل ۶ امتیاز از ما کم می‌شود؟

او افزود: کاش فیفا این کم کردن امتیاز را از ابتدای فصل لحاظ کند، وقتی از ابتدای فصل و قبل از استارت بدانید حداقل تکلیف خود را می‌دانید، اینطوری که تیم را برای هدفی بسته‌ای و ناگهان به استناد این احکام جلویش را بگیرند، خیلی بد است.

مهاجری درباره وضعیت محسن یوسفی و بابک حاتمی گفت: هم‌چنان با وجود جذب ۲ بازیکن جدید، هنوز ۲ تا ۳ جای خالی داریم که می‌توانیم از این دو بازیکن استفاده کنیم‌. هنوز شرایط این دو بازیکن مشخص نیست و باید ببینیم در ادامه وضعیت این دو بازیکن ارزنده چه خواهد شد.

او تصریح کرد: اکثر بازیکنان مصدوم به بازی فردا می‌رسند، اما حسین مرادمند هم‌چنان مصدوم است و به بازی فردا نمی‌رسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y7xxa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اردوی یک هفته ای شاگردان مهاجری در کیش