تاریخ انتشار: 1396/01/14 14:52
کد خبر: 219670

حواس برانکو و شاگردانش به شش امتیاز هست؟

حواس برانکو و شاگردانش به شش امتیاز هست؟

نتایج هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر اصلا برای پرسپولیس خوشایند نبود. این تیم در آبادان سومین شکست فصل را تجربه کرد و البته با پیروزی استقلال بر فولاد، فاصله اش با این تیم را سه امتیاز را کمتر از قبل دید. حالا هم استقلال و هم تراکتور در فاصله 9 امتیازی ایستاده اند؛ فاصله ای که شاید پنج هفته مانده به پایان فصل حاشیه امن قابل ملاحظه ای باشد. با این وجود اما زندگی پرسپولیسی ها آنقدرها هم آرام نیست.
شاگردان برانکو در حال حاضر فاصله خوبی از رقبا دارند اما آنچه این تیم را تهدید می کند پرونده های متعدد سرخپوشان در فدراسیون جهانی است. هرکدام از این پرونده ها اگر ناگهان بیخ پیدا کند و کار را به صدور حکم کسر امتیاز بکشاند، اوضاع برای قرمزها خراب خواهد شد. همین حالا اگر کسر شش امتیاز را قطعی تلقی کنیم، پرسپولیس تنها سه امتیاز با دو تعقب کننده سمج و سرسختش فاصله خواهد یافت. در این صورت با توجه به اینکه آنها همچنان مسابقات سختی برابر ذوب آهن، ماشین سازی و غیره دارند، کار برای این تیم سخت خواهد شد.
شاید در طول برخی دقایق نیمه دوم بازی پرسپولیس و نفت آبادان این طور به نظر می رسید که قرمزها از کسب عنوان قهرمانی مطمئن هستند و انگیزه و تلاش همیشگی را نداشتند. این مساله طبعا می تواند برای آنها یک آفت بزرگ باشد. پرسپولیس باید طوری بازی کند که انگار شش امتیاز را حتما از این تیم کسر خواهند کرد. تنها در این صورت است که فضای ذهنی هواداران می تواند تا حدودی آرامش پیدا کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y9kve

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امروز سرنوشت سازترین جلسه پرسپولیس؛ جلسه مشترک برانکو-طاهری-رضاییان!