تاریخ انتشار: 1396/02/30 18:08
هاشمی مقدم
کد خبر: 209622

پیشنهاد تیم های انگلیسی و آلمانی به جهانبخش رسمی نیست/ مذاکرات رضائیان با هلندی ها مسکوت است

مسکوت است مدیر برنامه های علیرضا جهانبخش گفت: چند تیم انگلیسی، آلمانی و عربی خواستار جذب جهانبخش هستند اما تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی به ما نرسیده است.
پیشنهاد تیم های انگلیسی و آلمانی به جهانبخش رسمی نیست/ مذاکرات رضائیان با هلندی ها مسکوت است

امیر هاشمی مقدم درمورد آخرین وضعیت علیرضا جهانبخش بیان کرد: آسیب دیدگی علیرضا جدی نیست و تنها به دلیل اینکه این فصل بازی های زیادی انجام داده و از طرفی باید در هفته های آتی در چند دیدار حساس به میدان رود، امشب مقابل خرونینخن استراحت می کند. آلکمار پنج شنبه هفته جاری برای برگزاری دیدار نهایی پلی آف لیگ اروپا به میدان می رود و از طرفی تیم ملی فوتبال کشورمان هم بازی حساسی مقابل ازبکستان پیش رو دارد. بنابراین لازم است که جهانبخش امشب استراحت کند تا با آماگی کامل در آن دیدارها شرکت کند.

وی درمورد پیشنهاد تیم های واتفورد، بورنموث و برنلی به جهانبخش گفت: چند تیم انگلیسی، آلمانی و عربی برای جذب جهانبخش علاقه زیادی دارند اما تمام تمرکز وی به درخشش در رقابت های پلی آف لیگ هلند معطوف شده است.

مسئولان تیم های مختلف بارها با ما تماس گرفته اند اما در حال حاضر جهانبخش تنها به دیدارهای پایان فصل آلکمار و همچنین بازی ایران و ازبکستان فکر می کند.

 

هاشمی مقدم درمورد اینکه آیا جهانبخش در پایان فصل از آلکمار جدا می شود یا خیر، اظهار داشت: جدایی وی از آلکمار به تیم پیشنهاد دهنده، کشوری که قرار است علیرضا به آنجا برود، شرایط آن تیم در لیگ و تفکرات سرمربی تیم خواهان جهانبخش بستگی دارد. در کل باید تمام جوانب را سنجید و بر همان اساس برای پیشرفت جهانبخش گام بزرگی برداشت. عجله ای برای انتقال وی به سایر تیم ها نداریم چراکه آلکمار هم تیم خوبی است که همواره جزء پنج تیم برتر لیگ هلند قرار گرفته و برای حضور بین سه تیم برتر اردیویسه در فصل آینده هدف گذاری می کند. البته تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی هم برای جهانبخش به دست ما نرسیده است.

سرمربی تیم دوم نایمخن درمورد شایعاتی که در روزهای اخیر نسبت به پیشنهاد چند تیم هلندی به رامین رضائیان مطرح شده، گفت: درباره رضائیان رسما چیزی به گوش من نرسیده است. اگر باشگاهی خواستار جذب وی باشد، تا زمان اتمام رقابت های فصل جاری لیگ هلند، این موضوع  را مسکوت نگه می دارد.

وی درباره اینکه احتمال دارد فصل آینده در تیم اول نایمخن سرمربیگری کند یا خیر، اظهار داشت: این امر بستگی دارد به اینکه تیم اصلی نایمخن در پایان فصل جاری اردیویسه چه جایگاهی را کسب می کند. در کل بعید می دانم مسئولان این باشگاه قصد داشته باشند تا در کادرفنی نایمخن تغییر ایجاد کنند.

مدیربرنامه های علیرضا جهانبخش درباره زمان حضور وی در اردوی آماده سازی تیم ملی پیش از دیدار با ازبکستان گفت: کی روش تصمیم می گیرد که جهانبخش به ایران بیاید یا مستقیم از هلند به اتریش برود اما فکر می کنم علیرضا در اتریش به جمع ملی پوشان اضافه شود.َ

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y9oea

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مقصد نهایی رضاییان مشخص شد