تاریخ انتشار: 1396/02/14 08:07
کد خبر: 213046

پدیده استقلال: من نباید برای استقلال مبلغ تعیین کنم

استقلال در حالی در مشهد یک برد مهم را به دست آورد که امید نورافکن هافبک دفاعی این تیم، گل اول را به ثمر رساند و عملکرد تاثیرگذاری در روند بازی داشت.
پدیده استقلال: من نباید برای استقلال مبلغ تعیین کنم

 او که هنوز قراردادش را با استقلال تمدید نکرده است، در خصوص آخرین وضعیت خودش برای فصل آینده با ما صحبت کرد. نورافکن دوست دارد در استقلال بماند البته به شرطی که پیشنهاد اروپایی نداشته باشد.

  •  از بازی با پدیده شروع کنیم که هم گل زدی و هم استقلال برنده شد.

ما می‌دانستیم که تراکتورسازی بازی سختی دارد و احتمال دارد که شکست بخورد. در نیمه اول کمی با مشکل مواجه شدیم و امید ابراهیمی هم مصدوم شد. با این حال خدا را شکر می‌کنم که در نهایت سه امتیاز مهم گرفتیم.

  •  بعد از گل مثل اینکه به سمت منصوریان رفتی؟

بله، بعضی‌ها نوشته بودند که نزدیک بود منصوریان را مصدوم کنم اما این‌طور نبود. به هر حال شرایط بازی حساس بود و من هم بعد از گل به سمت منصوریان رفتم و خوشحالی‌ام را با او تقسیم کردم.

  • چرا این‌قدر خوب شوت می‌زنی؟

من از مربی‌هایی که در رده پایه داشتم یاد گرفتم در شوت‌زنی تایمینگ ضربه مهم‌تر از قدرت آن است. شما وقتی می‌خواهید ضربه‌ای را به سمت دروازه بزنید، اگر بهترین زمان چرخش توپ را انتخاب کنید قطعا می‌توانید ضربه خوبی به سمت دروازه بزنید. اگر دقت کرده باشید من در بازی با پدیده پاس محسن کریمی را در بهترین زمان ممکن به سمت دروازه زدم که گل شد.

  •  فکر می‌کنی در اوج فوتبالت هستی یا می‌توانی از این هم بهتر باشی؟

امسال فکر می‌کنم 16 بازی در لیگ انجام دادم و در کل بازی‌های فصل نتوانستم بازی کنم. هنوز نورافکن صددرصدی نیستم و می‌توانم خیلی بهتر از این باشم.

  •  در طول این فصل حاشیه‌های ناخواسته‌ای هم برای تو ایجاد شد و مثل اینکه حالا باتجربه‌تر شده‌ای؟

بله، واقعا مشکلاتی ایجاد شد که ناخواسته بود و خودم نمی‌دانستم که بعدها ممکن است چه مسائلی برایم ایجاد شود. تمام تلاش من این است که بتوانم از لحاظ اخلاقی و فنی پیشرفت داشته باشم.

  •  فکر می‌کنی استقلال چقدر برای نایب قهرمانی شانس دارد؟

فقط یک بازی باقی‌مانده و می‌توانیم با یک برد نتیجه زحمات خودمان را در این فصل بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.

  •  مثل اینکه پرداختی‌های جدید هم روحیه بازیکنان را بالا برده است؟

برای 20 خرداد به ما چک حواله‌ای داده‌اند که اگر نقد شود پرداختی‌های بعضی از بازیکنان که مبالغ قراردادهای‌شان پایین است به 100 درصد می‌رسد و برای بازیکنان دیگر هم به 80 درصد.

  •  برای فصل بعد چه تصمیمی داری، دوست داری در استقلال بمانی؟

بله، من استقلال را از صمیم قلب دوست دارم و به من هم پیشنهاد داده‌اند که تمدید کنم. البته در این سن خیلی دوست دارم به اروپا بروم و باید ببینم در آینده‌ نزدیک چه شرایطی ایجاد خواهد شد.

  •  پس امکان دارد حضور در یک تیم اروپایی برای تو جور شود؟

ممکن است این اتفاق بیفتد و در این سن خوب است که در اروپا بازی کنم. اگر هم نشد که برای استقلال بازی می‌کنم.

  •  فکر می‌کنی از لحاظ مالی با استقلال به توافق برسی؟

این موضوع را به مدیر برنامه‌ها و همچنین مسئولان استقلال می‌سپارم تا با هم توافق کنند.

  •  برای فصل بعد چقدر از استقلال پول می‌خواهی؟

من واقعا نباید برای استقلال مبلغ تعیین کنم. در این زمینه باشگاه و مدیر برنامه‌هایم مذاکره می‌کنند و امیدوارم که همه چیز خوب پیش برود.

  • شرایط استقلال را در آسیا چطور می‌بینی؟

ما باید التعاون را ببریم هر چند که با تساوی هم صعود می‌کنیم. نظر شخصی من این است که بازی با العین در مرحله حذفی برای ما بهتر است. آنها تیم تاکتیکی هستند و ما هم یک تیم قدرتی، نظر من این است که می‌توانیم از پس آنها بربیاییم و بهتر است با العین  روبه‌رو شویم.

  • نورافکن لیگ قهرمانان را از دست می‌دهد؟

امید نورافکن، هافبک جوان استقلال دو روز پیش به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان ملحق شد و پس از دیدار با امیرحسین پیروانی، سرمربی تیم ملی و برطرف کردن سوء‌تفاهم مقرر شد پس از آخرین بازی تیم استقلال تهران در مسابقات لیگ برتر، با اضافه شدن به اردوی تیم ملی در کنار دیگر بازیکنان تمرینات خود را جهت انجام دو بازی دوستانه برابرسنگال و حضوری پرقدرت در جام‌جهانی 2017 کره‌جنوبی آغاز کند. طبق اعلام کادرفنی تیم جوانان، این اردو از 17 تا 20 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و نکته عجیب این است که استقلال در این تاریخ باید در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا با التعاون بازی کند. بعد از بازی با سنگال، تیم جوانان برای بازی‌های قهرمانی جهان به کره‌جنوبی اعزام خواهد شد و نکته جالب این است که زمان این بازی‌ها دقیقا با بازی‌ استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا همزمان است. در صورتی که نورافکن تصمیم بگیرد در رقابت‌های قهرمانی جهان برای تیم جوانان بازی کند باید قید 270 دقیقه بازی سرنوشت‌ساز استقلال در لیگ قهرمانان آسیا را بزند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y9p6e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسینی_نورافکن زوج جدید میانی استقلال
اختصاصی/ با خروج ابراهیمی استقلال جوانتر می شود