تاریخ انتشار: 1396/02/28 07:40
کد خبر: 210122

کیانی: قدم نکونام روی چشم

کاظم محمودی سرپرست تراکتور اعلام کرده باشگاه قصد دارد اولین نفر با مهدی کیانی کاپیتان این تیم برای فصل آینده به توافق برسد و بعد از تسویه‌حساب قرارداد او را امضا کنند.
کیانی: قدم نکونام روی چشم

مهدی کیانی سال گذشته در بسیاری از بازی‌ها توانست حواشی را جمع کند؛ از آن جمله می‌توان به بازی با استقلال و دادن بازوبند کاپیتانی به اخباری اشاره کرد. به همین خاطر باشگاه می‌خواهد کاپیتانش را حفظ کند. او که در این سال‌ها با مربیان تراکتور رابطه خوبی داشته در مورد حضور جواد نکونام در تراکتور و مشکلات تیم گفت‌وگویی با همشهری‌ورزشی انجام داد.

  •     نظرتان در مورد سرمربیگری جواد نکونام در تراکتور چیست؟

اول باید بگویم قدم آقاجواد روی چشم. چند سال پیش زمان آقای جلالی و تونی هم قرار بود آقاجواد به تراکتور بیاید که این اتفاق نیفتاد و من همان زمان گفتم هیچ مشکلی با این موضوع ندارم و حتی حاضر بودم شماره6 را به ایشان بدهم. فکر می‌کنم آقاجواد می‌تواند با تجربه‌ای که در اروپا دارد به تراکتور کمک کند و به او خوشامد می‌گویم. البته نباید از زحمات آقای قلعه‌نویی هم گذشت، بالاخره فصل قبل مشکلات زیادی داشتیم و فکر می‌کنم با این وجود نتایج خوبی گرفتیم.

  •     مشکلات تیم هنوز پابرجاست؟

آقای آجورلو به ما قول داده‌اند مشکلات را حل کنند. قرار است مسئولان فکری به حال تیم کنند و با توجه به محرومیت تراکتور حداقل بتوانیم بازیکنان فصل قبل را نگه داریم. بازیکنان منتظرند که از باشگاه یک نفر پیش‌قدم شود و در مورد تمدید قراردادشان با آنها صحبت کند. اولویت اول همه بازیکنان، تراکتورسازی است.

  •     چرا تراکتور در بازی‌های حساس مقابل نفت ناکام می‌ماند؟

واقعا ورزشگاه خرمشهر افتضاح بود و من نمی‌دانم چرا در این ورزشگاه بازی برگزار شد. نور کم بود و یک بازیکن ما هم مصدوم شد؛ گرچه من دنبال بهانه نیستم و از هواداران عذرخواهی می‌کنم. ما خیلی بهتر از نفت بودیم. البته نمی‌خواهم ارزش‌های قهرمانی این تیم را پایین بیاورم ولی ما فرصت‌های بهتری داشتیم و از بدشانسی پنالتی هم گل نشد.

  •     شاید اگر بازیکن دیگری پنالتی می‌زد شرایط فرق می‌کرد؟

ایرانپوریان بهترین پنالتی‌زن تیم ما بود اما روز خوب او نبود و ما نباید از او گلایه کنیم. به هر حال این اتفاقات در فوتبال پیش می‌آید و ما می‌دانیم محمد چقدر برای تراکتور زحمت کشیده است.

  •     قراردادتان را با تراکتور تمدید می‌کنید؟

من عاشق تراکتور هستم و امیدوارم به توافق برسیم و در این تیم بمانم. امیدوارم تمام مشکلات حل شود تا مانند سال گذشته وسط فصل شوکه نشویم. دوست دارم فصل آینده هواداران را خوشحال کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y9x5j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قراردادم با تراکتورسازی مشروط است اما خودم دوست دارم بمانم