تاریخ انتشار: 1396/03/19 20:51
کد خبر: 204922

استقلال مربی خارجی بزرگ مثل برانکو می‌خواهد

سعید مراغه‌چیان، پیشکسوت استقلال که روزگاری کاپیتان آبی‌های پایتخت بود این روزها بعد از شکست سنگین استقلال مقابل العین و حواشی ایجاد شده برای استقلال؛ انتقادات تندی نسبت به شرایط این روزهای تیم محبوبش و عملکرد منصوریان دارد که در گفت‌وگوی زیر می‌خوانید.

استقلال، برای منصوریان زود بود
همه آنهایی که فوتبال را به طور حرفه‌ای دنبال می‌کنند می‌دانند هدایت تیم‌های بزرگ و پرطرفدار همچون استقلال نیاز به تجربه بالا دارد، شاید عملکرد منصوریان در نفت برای همه قابل قبول باشد اما شرایط استقلال با نفت تفاوت دارد. به نظر من منصوریان برای هدایت استقلال نیاز به تجربه بیشتری داشت و سرمربیگری استقلال برای او زود بود.

 چرا امثال حسن روشن‌ها و علی جباری‌ها در هیات مدیره نیستند!
در سال‌های اخیر انتخاب‌های اشتباه ضربات زیادی به باشگاه استقلال وارد کرده است. اعضای هیات مدیره معمولا افراد غیرفوتبالی هستند و رزومه فوتبالی ندارند اما بیشترین قدرت را در استقلال داشته‌اند و با تصمیمات اشتباه ضرر زیادی به استقلال زده‌اند.

 استقلال باید هر چه زودتر برای فصل آینده تصمیم بگیرد
بعد از شکست استقلال  مقابل العین شرایط طوری پیش رفته که حواشی زیادی ایجاد شده است اما به نظر من باید هر چه سریع‌تر استقلال لیست بازیکنان خروجی و ورودی خود را مشخص کند. به نظر من استقلال باید برای فصل جدید بازیکنان با تجربه را به تیم اضافه کند تا در فصل آینده با چنین مشکلاتی روبه‌رو نشود.

 استقلال مربی بزرگ خارجی مثل برانکو می‌خواهد
جوانی و به‌روز بودن منصوریان نکته مثبتی است اما باید توجه داشته باشیم منصوریان برای هدایت تیم بزرگی مثل استقلال باید مدتی به عنوان کمک مربی کنار یک مربی خارجی بزرگ کار می‌کرد، مصداق بارز این موضوع زیدان است که کنار آنچلوتی تجربه خوبی کسب کرد. به نظر من استقلال باید برای فصل آینده یک مربی خوب خارجی بیاورد و منصوریان به عنوان کمک کنار او قرار بگیرد. همه نتایج پرسپولیس را در دو سال اخیر دیده‌اند. استقلال مربی بزرگ خارجی همچون برانکو می‌خواهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yb5ym

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فقط افتخاری هوای منصوریان را دارد

رضاییان در دوراهی اروپا و استقلال
رامین یاغی جدید پرسپولیسی ها؟