تاریخ انتشار: 1396/03/17 19:46
کد خبر: 205370

رحیم زهیوی در یک قدمی فولاد؟ (عکس)

مهاجم سابق استقلال خوزستان ابراز علاقه کرد برای فصل آینده در یکی از تیم‌های استان خود بازی می‌کند.
 رحیم زهیوی در یک قدمی فولاد؟ (عکس)

  رحیم زهیوی بعد از قهرمانی همراه استقلال خوزستان در فصل 95-94 ، لیگ شانزدهم را نیز با این تیم آغاز کرد و با زدن 6 گل و دادن 4 پاس گل نمایش موثری از خود بر جای گذاشت تا با این عملکرد مورد توجه تیم‌های زیادی قرار بگیرد و در نهایت از جمع شاگردان سید سیروس پورموسوی جدا شود.

این بازیکن در نیم‌فصل دوم به الشحانیه قطر رفت ولی مصدومیت‌های پیاپی اجازه نداد درخششی که در استقلال خوزستان داشت را در لیگ ستارگان تکرار کند و در نهایت با سقوط این تیم، تصمیم به بازگشت به ایران بگیرد.

زهیوی که چندین پیشنهاد لیگ برتری دارد در نهایت تصمیم گرفته به تیم استان خود برگردد و احتمالا برای فولاد خوزستان به میدان برود.

زهیوی با انتشار پیامی در اینستاگرام خود نوشته است:

"به رفتن اندیشیدم؛ ولی قدرت جدایی از کسانی که دوست‌شان داشتم را پیدا نکردم و شاید اصلی‌ترین دلیلش مردم استانم بودند که من، خود را فرزند کوچک آنها می‌دانم و دوست دارم فوتبالم را درخوزستان ادامه دهم؛ هر چند پیشنهاداتی از اکثر تیم‌ها و با رقم‌های بالاتر دارم اما ترجیح میدم در کنار خانواده‌ام، دوستان و همشهری‌هایم افتخار دیگری برای استانم کسب کنم. به امید روزهای خوب برای مردم خوزستان".

گفتنی است، صنعت نفت آبادان نیز خواهان زهیوی بوده ولی این بازیکن با انتشار این متن به همراه پیراهن قرمزرنگ نشان داده احتمالا به فولاد خوزستان خواهد رفت.

01203763

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yb6dj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشنهاد نجومی سرمربی برزیلی فولادی ها را پشیمان کرد