تاریخ انتشار: 1396/05/16 22:59
کد خبر: 190446

صحبت های جنجالی مورینیو پیش از بازی حساس با رئال مادرید

مورینیو درباره دیدار حساس تیمش مقابل رئال مادرید صحبت کرده است.
صحبت های جنجالی مورینیو پیش از بازی حساس با رئال مادرید

منچستریونایتد سه شنبه شب در دیدار سوپرجام اروپا به مصاف رئال مادرید می رود، یونایتد بایی و جونز را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد، مورینیو سرمربی شیاطین سرخ تایید کرده که منسا هم این تیم را ترک می کند (مقصد احتمالی وی کریستال پالاس است). آقای خاص درباره بازی تیمش چنین گفته است:

    فیل جونز و بایی را در اختیار نداریم، فوزو منسا هم با تیم سفر نکرده تا انتقال قرضی اش را نهایی کند. لوک شاو، یانگ و روخو هم مصدومین طولانی مدت تیم هستند که فعلاً هم غایب هستند، بقیه بازیکنان در دسترس هستند. البته که بین قهرمان لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا تفاوت است، اگرچه قهرمانی در لیگ اروپا سخت است ولی کیفیت لیگ قهرمانان چیز دیگری است، با این وجود قهرمانی در سوپرجام ممکن است و برای آن تلاش می کنیم. باید از این فرصت استفاده کنیم، حضور سوپرجام اتفاقی نیست که هر فصل رقم بخورد، مگر آن که در تیمی مثل بارسا و یا رئال مادرید بازی کنید، در غیر اینصورت باید از فرصت حضور در این جام بهره کافی را ببرید.

    می دانستم که هوای مقدونیه گرم است، بنابراین در روزهای اخیر در منچستر در ساعت 4 تمرین کردیم تا با این شرایط وفق یابیم. اما در عوض هرروز باران می بارید! فکر می کنم رئال مادرید بیشتر با این شرایط آشناست.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ydy9a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سوپرجام اروپا در مرداد داغ / مورینیو و شاگردان مادریدیش