تاریخ انتشار: 1397/12/12 14:52
کد خبر: 107946

سرمربی تیم الزورا: اغلب بازیکنان ما بومی هستند/ ذوب آهن سطح کیفی بالایی دارد

اصفهان- سرمربی تیم الزورا عراق گفت: از تیم‌های ایرانی و تیم ذوب‌آهن هیچ هراسی نداریم و از این چالش استقبال می‌کنیم.
سرمربی تیم الزورا: اغلب بازیکنان ما بومی هستند/ ذوب آهن سطح کیفی بالایی دارد

حکیم شاکر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر تیم فوتبال ذوب آهن ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: فردا نخستین بازی ما در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در مقابل تیم ذوب آهن ایران است که سطح کیفی بالایی دارد. اغلب بازیکنان ما بومی هستند و برای مسابقه فردا آماده هستیم و امیدواریم که بازی فردا برای هر دو طرف بازی خوب و توأم با شانس باشد.

وی افزود: ذوب آهن از لحاظ کیفی تیم بسیار خوبی است و ما نیز تدابیر تاکتیکی و تکنیکی را طوری در نظر گرفتیم که فردا بهترین نتیجه را مقابل ذوب آهن کسب کنیم.

سرمربی تیم الزوراء عراق در پاسخ به سوال خبرنگاری پیرامون میزان آمادگی تیم الزوراء برای حضور در مسابقات آسیایی با توجه به اینکه حکیم شاکر به تازگی هدایت این تیم را به دست گرفته توضیح داد: تیم من از نظر روانی و تمرینی در آمادگی کامل به سر می‌برد و با بازیکنان بگونه ای تأمین کردیم که فردا بهترین عملکرد را در مقابله ذوب‌آهن به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه این نخستین حضور نماینده‌ای از عراق در مسابقات آسیایی پس از ۲۴ سال است افزود: تیم الزوراء که در سال ۱۹۶۹ میلادی تأسیس شده قدیمی ترین تیم کشور عراق هست و در سال گذشته قهرمان لیگ این کشور شده است و این حضور ما در لیگ قهرمانان آسیا نخستین حضور نماینده‌ای از کشور عراق در مسابقات آسیایی پس از ۲۴ سال است.

حکیم شاکر با بیان اینکه از تیم‌های ایرانی هیچ‌گونه هراسی نداریم افزود: ما از تیم‌های ایرانی و تیم ذوب آهن هیچ هراسی نداری و از این چالش استقبال می‌کنیم و برای هر دو تیم الزوراء و ذوب آهن آرزوی موفقیت می‌کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yg5py

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ایران مدعى بى ادعا/ از درخشش علی بیرو تا بازگشتِ پسرِ خوب فوتبال ایران