تاریخ انتشار: 1396/11/15 17:23
گزارش بازی نساجی مازندران_شهرداری ماهشهر
کد خبر: 161546

پیروزی پر زحمت نساجی در روز توقف مدعیان; تنور صعود داغ تر شد.

از هفته 22 رقابتهای لیگ آزادگان تیم رده سومی نساجی مازندران و شهرداری ماهشهر که در جایگاه دوازدهم جدول قرار دارد; به مصاف هم رفتند.
پیروزی پر زحمت نساجی در روز توقف مدعیان; تنور صعود داغ تر شد.

جواد برزگر، سرمربی بندرنشینان ماهشهر در حالی پای به وطنی قائمشهر می گذاشت که از 2 بازی که در این ورزشگاه به میدان رفته بود به 2 برد شیرین دست یافته بود; یکی به همراه پیکان و برد 1_0 که با گل رضا نوروزی و دیگری با خونه به خونه بابل که با دو گل محمد غلامی و جلال رافخایی در برابر تک گل محمد عباس زاده به دست آمد.

داوود مهابادی با ترکیب 4-3-3 و مرزبان با ترکیب 4-4-2 تیمش را وارد زمین کردند, هر دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند , ماهشهری ها در همان 15 دقیقه ابتدایی نشان دادند که ترسی از رقیب بالا نشین خود ندارند.

در 15 دقیقه دوم دیدار, روند بازی به تعادل کشیده شد و ماهشهری ها بازی روان تری از خود به نمایش می گذاشتند و روند توپ رسانی و تغذیه مهاجمین تیم نساجی با مشکل مواجه شده بود.

در اواخر نیمه اول روی همکاری تیمی بازیکنان نساجی و روی پاس گل محمد عباس زاده برای سعید خردمندی که در برق جدید با تاثیر گذاری مستقیم روی 10 گل از 17 گل این تیم, نشان داده بود چه مهاجم زهرداری می تواند باشد; دردقیقه 36 به گل برتری دست یافتند.

نکته جالب در مورد تایم گلزنی نساجی این است که داوود مهابادی در زمان حضور خود در برق جدید شیراز بیشترین تایمی که تیمش در امر گلزنی موفق بودند بین دقیقه 30-45 بر میگردد.( با زدن 3گل از 9گل در 9 میزبانی نیم فصل اول در این تایم.)

در نیمه دوم بازی با حملات ماهشهری ها آغاز شد که با پنالتی که مجید بهروزی بر روی فرشید پاداش مرتکب شد, شرایط برای بازگشت ماهشهری ها فراهم بود که با سیو عالی مجتبی روشنگر که از پنالتی گیر ترین دروازه بان های لیگ برتر ایران هم بود, همراه شد.

در پی فشارهای شهرداری ماهشهر, داوود مهابادی در تعویضی تدافعی غلامعلی تبار را جایگزین اخمد الجبوری کرد تا انسجام بیشتری به دفاع تیمی خود ببخشد; مهابادی که خود زمانی به عنوان مدافع در استقلال توپ می زد در برق جدید نشان داده بود در بازیهای خانگی توانایی ساختن دژی محکم برابر دروازه خودی را داراستبه طوری که آنها در نیم فصل اول بهترین خط دفاعی را به همراه فجر شهید سپاسی یدک می کشیدند.

ماهشهری ها بر حملات خود در حالی می افزودند که در برابر تعویضهای تهاجمی مرزبان ; مهابادی با ورود مهرداد عبدی به جای سهیل رحمانی جان تازه ای به خطوط دفاعی خود میبخشید.

تمرکز نساجی روی دفاع بود و با محمد عباس زاده چشم به تک فرصت ها دوخته بودند.

در دقایق پایانی حملات خطرناکی شاگردان مرزبان روی دروازه نساجی ترتیب دیدند تا جایی که در دقیق 94 محمود شفیعی هافبک دفاعی نساجی توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.

انتقادی که به تیم نساجی در بازی آلومینیوم هم وارد بود که بعد از گل پیروزی بخش خود به دفاع صرف می پردازند و تمرکز کافی روی ضد حملات و خط تهاجم تیم وجود ندارد.

بازی با همان نتیجه 1-0 به پایان رسید تا دهمین شکست فصل شهرداری ماهشهر رقم بخورد و با 26 امتیاز خود را در جرگه تیمهای پایین جدول ببیند; با این حال نباید از عملکرد شجاعانه و قابل دفاع تیم مرزبان گذشت که خود را در قواره یک تیم با شخصیت نشان دادند و می توان با این نمایش به آینده این تیم امیدوار بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ynrnj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهابادی: برای من مهم کسب سه امتیاز بازی‌ها است / خود داور از این تصمیم متعجب شد!
امروز به دو علت خوب بازی نکردیم؛