تاریخ انتشار: 1402/03/06 22:55
کد خبر: 5494

پیروزی خانگی در پایان نیم فصل نخست درسبد شاگردان نیکبخت

شادکام پیروز دیدار پربرخورد در ورزشگاه امام رضا(ع) شد.
پیروزی خانگی در پایان نیم فصل نخست درسبد شاگردان نیکبخت

از هفته پایانی لیگ سه فوتبال کشور، در نیم فصل نخست یک دیدار در مشهد مقدس و در ورزشگاه امام رضا (ع) این شهر میان دو تیم شادکام و پارسا صنعت بیرجند برگزار شد .

در نیمه نخست این دیدار  پربرخورد و حاشیه دار که در استادیوم خانگی شاگردان نیکبخت واحدی پی گیری شد هیچ توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا با تساوی بدون گل هر دو تیم به رختکن بروند.

 اما در نیمه دوم، این تیم نیکبخت واحدی بود که در میان هواداران خانگی و تنی چند از چهره های نامدار فوتبالی و هنری کشور از جمله پرویز برومند پیشکسوت فوتبال کشور و همبازی سابق نیکبخت در استقلال و تیم ملی ، سیدجواد هاشمی هنرپیشه و کارگردان تلویزیون و سینمای ایران و امیدجهان خوانند پاپ موسیقی، توانست در دقیقه ۵۵ این دیدار توسط وحید فارغ بازیکن باتجربه خود به گل نخست دست پیدا کند .

در ادامه و پس از به ثمر رساندن این گل،  رفته رفته بازی حالت درگیرانه به خود گرفت و تنش‌های متعددی را میان بازیکن و کادرفنی هر دو تیم درپی داشت تا جایی که در دقایق پایانی این مسابقه پزشک تیم شادکام با کارت قرمز داور مسابقه اخراج شد .

شادکام مشهد- علیرضا واحدی نیکبخت

اما این پایان کار نبود و درگیری‌ها و تنش‌ها کماکان میان هر دو تیم ادامه داشت تا حدی که داور این دیدار در چند صحنه مجبور شد از کارت زرد خودش جهت آرام کردن جو این تقابل استفاده کند .

پس از مهدی صفری دکتر تیم شادکام که نخستین اخراجی این بازی نام گرفت، در دقیقه نود بازی بدلیل درگیری فیزیکی میان دو بازیکن میهمان و میزبان، ابتدا قریشی از تیم شادکام با کارت قرمز قاضی میدان اخراج و بلافاصله قمی بازیکن پارسا صنعت بیرجند بدستور داور مسابقه با کارت قرمز زمین بازی را ترک کرد تا مجموع کارت های قرمز این دیدار پرتنش به عدد سه برسد .

در پایان این جدال سخت و نفس گیر که چهارده دقیقه وقت اضافه داشت بانتیجه یک بر صفر به سود شاگردان علیرضا نیکبخت واحدی به پایان رسید تا پس از هفته‌ها شادکامی‌ها در آخرین بازی نیم فصل اول در خانه ، طعم پیروزی را بچشند .

شایان ذکر است با این نتیجه و کسب سه امتیاز این مسابقه شادکام مشهد ۱۵ امتیازی شد و به تعطیلات نیم فصل رفت .

خبرنگار :,مجتبی رجب زاده

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yp7e4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک امتیاز سهم مشهدی‌ها از بازی بحث برانگیز خانگی

روز سیاه در هفته دوم لیگ دسته سوم به ثبت رسید!+عکس
بیانیه رسمی باشگاه شایان دیزل فارس در خصوص بازی برابر پارسا باغملک؛