تاریخ انتشار: 1397/07/24 17:54
کد خبر: 126094

کامبک دلچسب ربیعی و شاگردانش،رضایت رقبا از توقف دو مدعی!

امروز یکی از حساس ترین دیدار های هفته هشتم لیگ یک بین آلومینیوم و شاهین شهرداری برگزار شد که به تساوی انجامید.
کامبک دلچسب ربیعی و شاگردانش،رضایت رقبا از توقف دو مدعی!

 در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ دسته اول یکی از حساس ترین دیدار ها در مرکزی ترین نقطه کشور بین آلومینیوم اراک و شاهین شهرداری بوشهر برگزار شد. قبل از شروع این دیدار همه انتظار یک بازی زیبا و هیجانی را داشتند که همانطور هم شد‌. 

بعد از سوت آغاز بازی بهمن سالاری موفق شد در همان ابتدا دروازه آلومینیوم را باز کند تا این گل زود هنگام ندای یک بازی زیبا را بدهد. انگار که شاگردان محمود فکری فقط و فقط برای کسب سه امتیاز به اراک سفر کرده بودند. در دقیقه ۱۹ بازی با این شاهین شهرداری بود که توسط بهمن سالاری به گل رسید تا حساب کار دو بر صفر به سود شاهین شهرداری شود. اما این بازی باز بوی گل داشت تا اینکه این بار نوبت به تیم میزبان رسید تا حداقل بتواند در خانه آبروداری کند. رضا معقولی توانست در دقایق پایانی نیمه اول گلزنی کند تا امید را به تیم آلومینیوم باز گرداند. این دو تیم با نتیجه دو بر یک به رختکن رفتند تا منتظر نیمه دوم بمانند تا اندیشه های مربیانشان را در زمین اجرا کنند.

با شروع نیمه دوم این آلومینیوم نشان داد که نمی خواهد به این راحتی در خانه ببازد. حتی شاگردان محمد ربیعی در همان ابتدای نیمه دوم توانستند صاحب یک ضربه پنالتی شوند‌. امید نظامی پور پشت این ضربه ایستاد اما این سجاد بیرانوند بود که اجازه کامبک را به آلومینیوم نداد و توانست را ضربه را مهار کند. ولی این پایان ماجرا نبود دوباره آلومینیوم صاحب ضربه پنالتی شد که این بار رضا معقولی زننده گل اول پشت توپ ایستاد و توانست سجاد بیرانوند را مغلوب کند. رضا معقولی گل دوم خود و گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا بازی به تساوی کشیده شود.

بعد از گل دوم آلومینیوم تا پایان بازی دیگر شاهد گلی نبودیم تا این دیدار حساس با کامبک شاگردان محمد ربیعی به تساوی دو دو به پایان برسد. یا این تساوی این دو تیم همچنان در جدول کنار یک دیگر قرار گرفته اند. شاهین شهرداری و آلومینیم با این یک امتیاز به ترتیب ۱۳ امتیازی و ۱۲ امتیازی شدند تا در رده سوم و چهارم قرار بگیرند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ypjke

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کارشناسان تیم منتخب هفته پنجم رقابت های لیگ یک را معرفی کردند + پوستر