تاریخ انتشار: 1397/05/05 14:39
کد خبر: 136922

واکنش عجیب فتاحی؛ آرا را منتشر نمی کنیم!

مراسم معرفی برترین های لیگ هفدهم هنوز سوژه مهم و جالبی برای رسانه هاست.
واکنش عجیب فتاحی؛ آرا را منتشر نمی کنیم!

ابهامات زیادی درباره انتخاب نفرات برگزیده وجود دارد اما سازمان لیگ با قاطعیت ادعا می کند نفرات برگزیده، توسط کارشناسان و اهالی فوتبال انتخاب شده اند و سازمان لیگ یا ارگان دیگری در این انتخاب نقش نداشته است.

امروز سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ مهمان تلفنی برنامه «ورزشگاه» بود. مجری برنامه در این باره با فتاحی صحبت و انتقادات را مطرح کرد. در ادامه هم از او خواست برای رفع ابهامات آرای کارشناسان را منتشر کند. واکنش فتاحی اما به این درخواست عجیب بود. او گفته این کار مقدور نیست و فقط خود کاندیداها در صورت تمایل می تونند آرا را ببینند.

مجری برنامه حتی به این که فیفا هم نظرات کسانی را در انتخاب مرد سال جهان شرکت می کنند را منتشر می کند اشاره کرد اما فتاحی زیر بار نرفت و حرف خودش را تکرار کرد. بعد با بیان این جمله در فرودگاه است و وقت پروازش شده ارتباط تلفنی را قطع کرد.

مشخص نیست دلیل اصرار سازمان لیگ روی این تصمیم اشتباه چیست. اما هر چه که هست این کار باعث افزایش ابهامات خواهد شد. البته فتاحی به این هم اشاره کرد که تصمیم انتشار آرا با مدیران رده بالای سازمان لیگ است. شاید اگر حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال وارد این ماجرا شوند اتفاق بهتری بیفتد. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ypkwj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فتاحی: چمن ورزشگاه خرمشهر رنگ نشده، این سوال زشت است