تاریخ انتشار: 1397/07/23 19:56
کد خبر: 126194

برتری صدرنشینان در آغاز هفته هشتم

تیم های صدر نشین گل گهر سیرجان و مس کرمان درآغاز رقابت های هفته هشتم لیگ دسته یک فوتبال برابر تیم های مس رفسنجان و خونه به خونه به پیروزی رسیدند.
برتری صدرنشینان در آغاز هفته هشتم

تیم صدر نشین گل گهر سیرجان در نخستین دیدار هفته هشتم رقابت های لیگ دسته یک برابر تیم مس رفسنجان به میدان رفت و این تیم را با نتیجه 3 بر یک شکست داد. «پیمان رنجبری» در دقیقه 3، « مهرداد آوخ» در دقیقه 25 و «حمید گلزاری» در دقیقه 41 برای تیم گل گهر در این دیدار گلزنی کردند.

این در حالی است که تنها گل تیم مس رفسنجان را « اکبر صغیری» در دقیقه 78 درون دروازه تیم میزبان جای داد.

شاگردان وینگو بگوویچ با کسب هر سه امتیاز این دیدار 16 امتیازی شدند و در صدر جدول رده بندی این مسابقات باقی ماندند. مس رفسنجان نیز با 5 امتیاز از رده سیزدهم تکان نخورد.

در دیگر دیدار مهم امروز (دوشنبه) تیم مس کرمان نزدیک ترین تعقیب کننده گل گهر در صدر جدول رده بندی در ورزشگاه شهید باهنر کرمان میزبان تیم خونه به خونه بود و این تیم را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.

«سجاد حیدری» در دقایق 62 و 73 و «مهدی تیکدری» در دقیقه 6+90 برای تیم مس کرمان گلزنی کرده و برتری تیم خود را در این دیدار رقم زدند.

در دیگر دیدار روز نخست از هفته هشتم رقابت های لیگ دسته اول، جدال تیم های بادران تهران و قشقایی شیراز برنده نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

البته در این دیدار تیم بادران تهران تیم برتر میدان بود و چندین مرتبه توپ های آنان به دیرک دروازه تیم قشقایی شیراز برخورد کرد و به بیرون زمین رفت.

تیم بادران با کسب یک امتیاز این دیدار 11 امتیازی شد اما همچنان در جایگاه چهارم جدول رده بندی باقی ماند. تیم قشقایی شیراز نیز با وجود 11 امتیازی شدن همچنان بر جایگاه هفتم جدول رده بندی تکیه زد و در این رتبه ماند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ypojj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم گل گهر سیرجان به مس رفسنجان منتقل شد
اختصاصی فرتاک ورزشی|