تاریخ انتشار: 1395/11/09 16:52
کد خبر: 232946

هندرسون: تجربه جرارد باعث رشد جوانان خواهد شد

به عقیده هندرسون، تجربه بالای جرارد می تواند باعث پیشرفت جوانان باشگاه لیورپول شود.
هندرسون: تجربه جرارد باعث رشد جوانان خواهد شد

جوردن هندرسون، کاپیتان باشگاه لیورپول از آمدن استیون جرارد به عنوان یکی از مربیان آکادمی باشگاه لیورپول بسیار خوشحال بوده و معتقد است او تجربه لازم را برای پرورش صحیحی جوانان در اختیار دارد.

در گفتگو با Thisisanfield، او در این خصوص گفت:

واضح است که وجود یک سیستم پرورش جوانان خوب در همه سطوح باعث شده تا من به تیم بزرگسالان لیورپول و تیم ملی انگلستان راه پیدا کنم. اگر شما به کشورها و باشگاه های اروپایی نگاه کنید، می بینید موفقیت های آن ها، به دلیل ایجاد نگرش و ذهنیت برنده در تیم های پایه و جوانان بوده است. چه کسی بهتر از استیوی می تواند به جوانان آموزش داده و تجربیات خود را به آن ها منتقل کند؟ او می داند لحظات بزرگ و سخت، موفقیت های بزرگ و شکست های سنگین چگونه است. او تجربه بودن در سخت ترین فشار و مسئولیت پذیری در باشگاه بزرگی مانند لیورپول را داشته و می داند چگونه باید یک باشگاه و تیم ملی کشورت را رهبری کنی.

وی ادامه داد:

شک ندارم که روزی استیوی به یک مربی بزرگ تبدیل خواهد شد البته در صورتی که انتخاب های صحیحی انجام دهد. رهبری کردن در ذات او بوده و فوتبال را بهتر از هرکسی که دیده ام، درک می کند. دانش او در این زمینه واقعا فوق العاده است. این که او برای شروع آکادمی باشگاه را برای مربی گری انتخاب کرده است، نشان دهنده ارزش بالای این مجموعه بوده و استیوی می خواهد خود را در این جا به همه ثابت کند. این انتخاب قطعا برای باشگاه لیورپول و تیم ملی انگلستان یک خبر بسیار خوب است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yr6mj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیکان خواهان جذب کاپیتان تیم ملی افعانستان