تاریخ انتشار: 1395/11/02 19:38
کد خبر: 234470

ایمان سلیمی: تورنمنت عمان عالی بود/ با شاغلام در لیگ یک می مانیم

مدافع فجرسپاسی شیراز از عالی بودن تورنمنت عمان خبر داد.
ایمان سلیمی: تورنمنت عمان عالی بود/ با شاغلام در لیگ یک می مانیم

به گزارش فرتاک ورزشی، ایمان سلیمی مدافع فجرسپاسی درخصوص جام جهانی ارتش های جهان که در عمان برگزار شد گفت: تورنمنت خوبی بود و گرچه نتایج خوبی را کسب نکردیم، اما تلاشی که بچه ها و کادرفنی داشتند ستودنی بود و برای نام ایران به میدان می رفتیم و از جان مایه می گذاشتیم.

وی افزود: پس از دو باخت در دو بازی اول و تقریبا حذف شدن تیم ما، در بازی سوم کمی رو به بالا بازی کردیم و خداروشکر این تورنمنت به نحوی بود که بازی آخر را به عنوان یک بازی تدارکاتی به میدان رفتیم و کادرفنی از بچه ها راضی بود.

سلیمی درخصوص خودش نیز گفت: مدیران چند تیم بازی من را در عمان زیر نظر گرفتند و باتوجه به درخششی که در این تورنمنت داشتم، به من پیشنهاد دادند تا به تیمهایشان بروم، اما من تا پایان فصل در خدمت تیم فجر هستم و نمی توانم از این تیم جدا شوم و در پایان فصل، حتما به سراغ پیشنهاداتم خواهم رفت.

سلیمی در پایان درخصوص وضعیت فجر در لیگ یک نیز گفت: هواداران و مردم شیراز مطمئن باشند که فجر در لیگ یک خواهد ماند و باتوجه به تدابیری که شاغلام اتخاذ خواهند کرد، در نیمه بالایی جدول فصل را به اتمام خواهیم رساند و از این بابت هیچ نگرانی ای نداریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yrl8b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان و مکان بازی برگشت ایران مقابل قطر اعلام شد