تاریخ انتشار: 1395/10/29 21:37
کد خبر: 234994

پیش بازی مس رفسنجان-راه آهن؛ رفسنجان روی ریل خوشبختی!

تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان از هفته بیستم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر پنجشنبه 30 / دیماه از ساعت 14 در دیداری حساس در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان به مصاف راه آهن تهران خواهد رفت.
پیش بازی مس رفسنجان-راه آهن؛ رفسنجان روی ریل خوشبختی!

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته نوزدهم رقابت‌ها و در دیداری خارج از خانه در حالی که با یک گل از حریف خود تیم خونه به خونه بابل پیش بود در نهایت بازی را با نتیجه سه بر یک واگذار کرد، تیم فوتبال راه آهن نیز در خانه با حساب دو بر یک مغلوب حریف خود تیم ملوان بندر انزلی شد.

نارنجی پوشان رفسنجانی در حال حاضر با ۲۳ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار دارند و طلایی پوشان راه آهن نیز با دو امتیاز بیشتر نسبت به این تیم در مکان دهم جدول جای دارند.مسی ها از مجموع نوزده بازی گذشته شش پیروزی، پنج تساوی و هشت شکست را بدست آورده اند، راه آهنی ها نیز شش پیروزی، هفت تساوی و شش شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند.

مقایسه عملکرد دو تیم نشان می دهد که تیم میزبان در این بازی از شرایط بهتری نسبت به حریف خود برخوردار است، مسی ها در دیدارهای گذشته و در مصاف با حریفان ۲۲ گل به ثمر رسانده اند و تنها ۱۶ گل دریافت کرده اند در حالی که تیم مهمان با به ثمر رساندن ۲۱ گل و دریافت ۲۷ گل ضعیف ترین خط دفاعی لیگ را در بین تیم های حاضر در این مسابقات داراست.

تیم مس رفسنجان در صورت پیروزی در این دیدار خانگی و همچنین نتیجه نگرفتن تیم آلومینیوم اراک می تواند به رده دهم جدول صعود کند و جایگاه فعلی تیم راه آهن را تصاحب کند، تیم راه آهن نیز در صورتی که بتواند بعنوان تیم پیروز میدان مسابقه را ترک کند و همچنین عدم نتیجه گیری سایر رقبا می تواند صعودی دو پله ای را در جدول تجربه کند.

بازی رفت دو تیم در نیم فصل نخست رقابت‌ها با حساب دو بر صفر به سود تیم تهرانی خاتمه یافته بود حال در دور برگشت مسابقات و با توجه به شرایط نه چندان جالب تیم راه آهن قطعا مسی ها بدنبال جبران مافات خواهند بود تا انتقام بازی دور رفت را به نوعی از این تیم بگیرند و به اوضاع خود در جدول رده بندی سر و سامان ببخشند.قضاوت این دیدار بر عهده کیوان علی محمدی است و میلاد قاسمی، مجتبی غریب و عباس صادقی وی را در این امر یاری خواهند کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yrllm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی مس و سپیدرود رایگان اعلام شد